Tundra Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Jeg trenger en bra peeling jeg. Bruker Dermalogica rens og krem, men ikke prøvd peeling enda. Noen som har noe å anbefale. Hørt at Daily microfoilant eller noe i den duren er et must, men er det en peeling? Hva gjør den egentlig?
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Hei! Daily microfoliant er til ansiktet. Den er veldig finkornet, og er en peeling som du kan bruke hver dag. (Jeg tror i hvert fall den også regnes som en peeling.) En bra peeling til ansiktet er Skin Prep Scrub. Jeg har litt sensitiv hud, og den passer veldig godt til meg. Hvis det er kroppspeeling du etterlyser så kan ikke den brukes. Dermalogica har ikke noe særlig peeling til kropp. De har en type salt som de bruker til skrubbing. (Hydroactive Mineral Salts eller noe i den duren.) Den er forsåvidt ganske god, men ikke så brukervennlig synes jeg. Jeg bruker Darphins Aromatic Exfoliating Cream. Den er kjempebra. Guinot har også en veldig god kroppspeeling, som kanskje er litt mindre grov enn Darphins.
Gjest Cuddly Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Det er ikke korn i Daily Microfoliant, men enzymer som fjerner døde hudceller. Jeg liker den godt, men har tenkt å prøve Skin Prep Scrub neste gang, da jeg liker følelsen av korn som "tar" litt. Hva kroppspeeling angår syns jeg det er bortkasta penger å kjøpe det, når det finnes skrubbehansker! De er helt geniale, er billige og varer i en evighet (de fra The Body Shop ivertfall).
Gjest Ethereal Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Enig med My, og spesielt hvis du bruker f.eks dusjolje i tillegg. Og masse bodylotion etterpå. Jeg har akkurat kjøpt nye peelinghansker, og de kostet ca femtilappen. Daily Microfoliant er fin for sensitiv hud, men har ingen korn. I stedet blander du pulveret med et vann slik at det blir et skum. En kjempegod "normal" peeling er So Polished fra Estee Lauder. Tuben inneholder dessuten 75ml, så den er ganske drøy.
Gjest care Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Av de ulike jeg har prøvd, synes jeg Biother har et godt merke.
Tundra Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2004 Bestilte Daily microfoliant jeg. Den virket super til mitt bruk! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå