Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Det er en gutt som stadig spør meg om jeg vil gå ut med han, og jeg syns det er vanskelig, for jeg vet ikke helt hva han mener med det. Saken er at vi er venner, og er i samme vennekrets, og er stort sett med hverandre hver dag i en eller annen sammenheng, men alltid med flere. Men han har lurt på om jeg vil være med ut på diverse ting (kino, mat osv), og jeg har bare tenkt at det vil være drøyt kleint om det bare var oss to, for jeg har overhodet ingen interesse av han på noen annen måte enn at det er ålreit å henge med han av og til. Dette har i alle fall ført til at jeg har funnet unnskyldninger gang på gang, men alltid vært veldig hyggelig, og sier at vi tar det igjen. Nå har jeg ikke kreativitet nok til å finne flere unnskyldninger lengre, og veit ikke hva jeg skal gjøre, jeg vil bare at han skal slutte å spørre, og bare være vanlig, uten noe kleint. Og jeg vil jo ikke direkte si nei heller, for det er på en måte kleint det også. Hvordan avvise uten å avvise?
Noraaa Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Synes du bare burde fortelle han hva du føler, han fortjener jo å vite sannheten! Det kan jo også være han bare vil bli bedre kjent med deg som venner også..spørr han hva han mener om å gå ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Jeg er ikke så interessert i å være så god venn med han heller, fordi han er ikke helt min type person som jeg trives med, han er litt sånn bare en som er venn med en av mine bedre venner, derfor er han bare der. Det er litt vanskelig å forklare. Men det er rett det du sier, men jeg syns det bare ville vært så kleint å spørre sånn. jeg vil bare ha et argument som gjør meg utilgjengelig, men likevell singel.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Betro deg til han om en fiktiv mann du er dødsforelska i, så går han sikkert lei. Anonym poster: 684daffac1ce82e832cd7558dabae402
muffin26 Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Klein klein klein hater dette ordet og derfor kunne jeg ikke ta deg seriøst.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Klein klein klein hater dette ordet og derfor kunne jeg ikke ta deg seriøst. Takk for seriøs og nyttig informasjon. Da vet vi det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Hadde samme problemet som deg og kom med masse unnskyldninger om og om igjen. Til slutt ba venninna mi meg og å skjerpe meg og være voksen nok til å si hvordan det var. Så jeg sa til fyren at jeg syntes det var veldig hyggelig og smigrende, men at jeg dessverre ikke så på ham på den måten. Han tok det veldig pent og vi er gode venner fremdeles. Anonym poster: b94f1741c6338993a1bc7a4e2ea8f9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå