Gå til innhold

Savner mitt gamle liv.

Anbefalte innlegg

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Ante ikke hva slags kategori jeg skulle skrive dette i så tar det likegreit her, om det skulle være feil så er det bare å rette på det :)

Så, dette vil sikkert bli sett på som teit, barnslig, idiotisk og kanskje til og med på grensa til tilbakestående men saken er at jeg savner mitt gamle turbulente liv i "storbyen"

Jeg kommer fra en storby, jeg har vært med i et ganske dårlig miljø i lengre tid å har kun venner derfra, jeg har gjort mye dritt oppigjennom årene (vil ikke ut med hva da jeg ikke vil at noe skal brukes mot meg i fremtiden) men la oss nå bare si at jeg har i lengre tid lekt på den andre siden av loven.

For noen måneder siden bestemte jeg meg for å flytte til min far som bor i en kommune langt oppi skogen, delvis fordi jeg ville forandre på livet mitt og delvis fordi jeg havna i litt økonomiproblemer. Saken er at jeg tar meg selv i å lengte tilbake til det gamle livet mitt, ja jeg kan faktisk gå så langt som å si at jeg virkelig savner det.

Her oppe er det så rolig, jeg sitter bare å kjeder meg hele tiden, nå skal jeg begynne på skolen igjen om ikke så lenge men mistenker at det ikke blir noe bedre av den grunn, alt er monotont, tregt å kjedelig. Jeg føler omtrent at jeg begynner å bli smågal i hodet og dette til tross for at jeg ikke har bodd her lengre enn 3måneder.

På en side vil jeg ikke tilbake til det gamle livet da jeg vet det er feil og at man ikke kan skape seg noen fremtid av dette (iallfall ikke en fremtid som samfunnet vil se på som positiv) men på en annen side, savnet er så sinnssykt stort!

Jeg vil ut å herje, jeg vil tilbake til det jeg drev med før, jeg vil ha spenning! jeg vil kjenne adrenalinet rushe igjennom meg igjen!

Hva mener dere? er det bare en vanesak? vil jeg bli vant til dette etterhvert? vil jeg til slutt roe meg ned å akseptere situasjonen jeg er i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger da ikke være drittsekk selv om du ikke ønsker å kjede deg. Det er MYE mellom kriminell og bonde, altså.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...