Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av wiz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra det med økonomien så ser jeg egentlig ikke problemet. Var på Tryvann selv i fjor, selv om jeg hadde kjæreste. På samme måte som at kjæresten (eksen nå, da) dro på guttetur til LA og Las Vegas. Om du nekter han å dra vil han nok se på deg som den sure teite kjæresten som du ikke ønsker, selv om du kanskje ikke er det. Sad, but true...

AnonymBruker
Skrevet

Er han 21 år og russ?

Anonym poster: 6a846c3cb634aad179d466bcd4e2897b

• Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet

Er dere russ? Hvis ikke, ser jeg ingen grunn til å dra på russefeiring. Voks opp.

Skrevet (endret)

.

Endret av wiz
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av wiz
Skrevet (endret)

.

Endret av wiz
Skrevet

Du må rett og slett bare stole på kjæresten din her, mener jeg. Jeg synes absolutt man skal ta hensyn til kjæresten sin, og om han alltid gjør som han vil uten å tenke på deg så ser jeg heller på det som et problem enn at han vil til Oslo på russetreff.

Han er faktisk et voksent menneske som må ta ansvar for hva han selv gjør og sier. Om han har en tendens til å rote seg oppi bråk, vil han gjøre dette uansett om han er på treff eller ei.

Det at han lever på deg er en helt annen sak. At han prioriterer å dra til Oslo når han ikke har råd til å betale for seg selv ellers, er ikke ok. Så det skjønner jeg godt at du reagerer på, så her ville jeg nok satt foten ned. Selvfølgelig skal man hjelpe hverandre i tøffe tider, men da planlegger man ikke tur med kompisene sine.

Skrevet

skal ta opp dette med økonomien senere når han kommer hjem, for det er det som er det mest plagsome.. at jeg går og forsørger han(fyller bensin, kjøper mat, vanelige huslige ting, betaler for bowling,svømming,kino,snus og mat ute) så om han e villig tell og prøve og hjelpe mer til hjemme først så skal han bare dra :) ønsker jo at typen min skal ha det bra og kose seg, men synes at det er en missverdig og teit tankegang og dra på treff der det gjerne kan gå en 10 000 kr også er han hjemme og påstår han ikke har råd til et brød enngang xD er nokk litt før snill på det sånn sett...

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg var ikke på Tryvann og er egentlig glad for at jeg ikke var der. (Hadde IKKE økonomi i det hele tatt til slikt, så jeg var vel kun på kåringene og tusenfryd)

Men synes det høres absurd ut at han ikke har penger til mat osv, men å dra til Tryvann har han tydeligvis råd til?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en fyr som snylter på deg, og som havner i trøbbel fordi han drikker så mye? Høres ikke ut som en kar som er klar til å være samboer med noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det kan du godt si, men jeg går vell og håper at han skal få orden på ting etterhvert..

Tviler på at det blir bedre av at han blåser bort masse penger og havner i fyllearresten på russefest. Jeg ville satt ned foten og sagt nei. Han må vokse opp på et eller annet tidspunkt, og hadde han ikke vært klar for det, hadde jeg ikke sittet hjemme og bekymret meg og irritert meg over en barnslig kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...