Gå til innhold

Er det greit å bruke disse sandalene som bryllupsgjest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er et strandbryllup så dresskodemessig er de greier. Og jeg skal ha på meg en knelang kjole i ferskenfarge. Men blir det feil med hvitt? Jeg sliter sånn med å finne sko for jeg må ha noen som er gode å gå i pga rygg og knær, og jeg føler det blir feil med svart i et sommer/strandbryllup.

1361305169-32372000.jpg

Anonym poster: 964a6c4394a8ed9605ddd8fa6778077f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må bare legge til at de er penere på foten en på bildet, der såg de litt kjerringaktig ut syns jeg..

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg hadde ikke stusset i det hele tatt om noen hos meg hadde hatt på seg noen slike. :)

jeg tror jeg nevnte i invitasjonen at dette var en fin anledning til å la de høyeste stilettene ligge hjemme.

Høres veldig fint ut det du hadde tenkt, kos deg i bryllupet. :)

• Liker 2
Skrevet

Ja selvfølgelig. Jeg kommer ikke til å se på skoa til folk i mitt bryllup!

• Liker 1
Skrevet

Kjempefine. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) Nå ble jeg letta her. Men så det er greit at de er hvite og i brudefargen? Jeg vet at bruden skal ha kort kjole (tea length) så hvite sko vil jo være en stor del av antrekket hennes også.

Skrevet

Synes de var veldig fine. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe galt i det! (Men en bruntonet sandal hadde sett finere ut).

Anonym poster: a7b89d465e44a4eb66489d92abbf1fca

Gjest Kiara!
Skrevet

Tusen takk for svar :) Nå ble jeg letta her. Men så det er greit at de er hvite og i brudefargen? Jeg vet at bruden skal ha kort kjole (tea length) så hvite sko vil jo være en stor del av antrekket hennes også.

Det spiller ingen rolle om bruden har hvite sko eller ikke, for alt du vet kan hun gå barbeint.

Senk skuldrene ikke vær så opptatt av disse "reglene" de aller fleste bruder er veldig avslappet ift disse reglene. Ikke kom i bryllupet naken eller med en diger hvit ballkjole, unngår du det kan du ha på deg nesten hva som helst.

Du som gjest skal kose deg du også, ikke bruke masse tid på forhånd på å lure på fargen på skoene dine. Mye hyggeligere for oss bruder at gjestene har pyntet seg og ønsker å dele dagen sammen med oss, og får gode sko æren for at du holder ut litt lenger spiller det hvertfall ingen rolle hvilken farge de er i. :)

• Liker 2
Skrevet

enig med Kiara :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...