Gå til innhold

Han var i syden med eksen mens jeg og han holdt på. Usikker på om han virkelig vil ha MEG!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig fått kjæreste, vi ble sammen på julaften, holdt på i 2 mnd før det.

Han ble dumpet etter 5 års forhold i mars for ett år siden. de har hatt kontakt siden da og han har tryglet om og få hun tilbake.

Da jeg og han holdt på så sto sivilstatus på facebook som komplisert, han hadde en lang tekst på profilen sin om at hun var den eneste for han og han elsket henne og ville kun ha hu.

Han hadde besøk av hun mens jeg og han holdt på, hu sender han meldinger noen ganger (men han svarer ikke) sikkert pga meg.

Da de var i syden tatoverte han tigerøyne på skuldra, hu tiger på ryggen, han sier han gjorde det først og at hun ville det selv, de tok så og si like bilder av hverandre, dem drakk og spiste middag sammen.

mens jeg og han holdt på.

Nå sier han at han elsker meg. men jeg føler meg som et andrevalg pga han ikke fikk tilbake hun...

Jeg klarer ikke tro på han, føler kanskje det har gått for kort tid siden dem slo opp. jeg føler meg ikke spesiell i detheletatt..

Med engang jeg begynner og snakke om dette og følelsene mine om dette osv blir han sint..

Hva skal jeg gjøre? nytter ikke snakke med han om dette og mine følelser for han blir bare sint og kaller meg dum osv..

Rotete innlegg.. beklager, trenger virkelig tips for jeg er veldig usikker nå. han er 27 og jeg 20.

Anonym poster: dc61caf25b14ef8c9bcdaaf85e5d2505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

egentlig bare en ting som var nødvendig å ta ut av inlegget ditt. Han kaller deg dum, ergo han er ikke verd å samle på..... Hvis man har en ekte connection med noen så kaller man ikke hverandre dum.... punktum

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, gro en ryggrad og kom deg ut.

Anonym poster: 34a2d1fe433c6a6c3951b016b72d03b2

• Liker 4
Skrevet

Så han har ikke hatt kontakt med henne siden dere ble offisielt sammen?

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Nei, eller vet ikke. hun sender han meldinger men vet ikke om han svarer og kanskje sletter..

AnonymBruker
Skrevet

Da må du finne ut om han fortsatt har kontakt med henne, hvis ikke så er det bare for deg å kose deg med kjæresten og se fremover

Anonym poster: e1e49a65259ac62f89c3e74f74ce2913

AnonymBruker
Skrevet

hvordan skal jeg finne ut det? han skjuler det jo garrantert hvis han har det...

Skrevet

Der hadde jeg tatt beina på nakken, er ikke typen til å ha ekser "lurende i buskene".

• Liker 2
Skrevet

1: Han elsker deg ikke etter to måneder, seriøst..!

2: Han kan ikke diskutere saklig uten å kalle deg dum

3: Han blir sint når du snakker med ham

4: Han har tigerøyne på ryggen for faen, og det er blodharry.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har nylig fått kjæreste, vi ble sammen på julaften, holdt på i 2 mnd før det.

Han ble dumpet etter 5 års forhold i mars for ett år siden. de har hatt kontakt siden da og han har tryglet om og få hun tilbake.

Da jeg og han holdt på så sto sivilstatus på facebook som komplisert, han hadde en lang tekst på profilen sin om at hun var den eneste for han og han elsket henne og ville kun ha hu.

Han hadde besøk av hun mens jeg og han holdt på, hu sender han meldinger noen ganger (men han svarer ikke) sikkert pga meg.

Da de var i syden tatoverte han tigerøyne på skuldra, hu tiger på ryggen, han sier han gjorde det først og at hun ville det selv, de tok så og si like bilder av hverandre, dem drakk og spiste middag sammen.

mens jeg og han holdt på.

Nå sier han at han elsker meg. men jeg føler meg som et andrevalg pga han ikke fikk tilbake hun...

Jeg klarer ikke tro på han, føler kanskje det har gått for kort tid siden dem slo opp. jeg føler meg ikke spesiell i detheletatt..

Med engang jeg begynner og snakke om dette og følelsene mine om dette osv blir han sint..

Hva skal jeg gjøre? nytter ikke snakke med han om dette og mine følelser for han blir bare sint og kaller meg dum osv..

Rotete innlegg.. beklager, trenger virkelig tips for jeg er veldig usikker nå. han er 27 og jeg 20.

Her var det mye rart. Det er kjempeteit å ha en sånn tekst på facebook, og matchende tatoveringer... Det har jeg ikke ord for. Han var helt tydelig ikke over henne, og bruker deg for å fylle hullet som hun har etterlatt. Han hisser seg opp når du spør, fordi han vet at du har rett i dine mistanker.

Anonym poster: 7a6dfb6cf00b1df2d254801f319bfe24

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fler?

Skrevet

Jeg syns dette var skikkelig vanskelig å svare på.

Han burde skjønne hvorfor du er usikker, og ikke reagere med å bli sint og si at du er dum.

Allikevel; det som skjedde før dere ble sammen ville jeg prøvd å lagt bak meg, om du ikke klarer det, kommer ikke forholdet til å fungere.

Om du finner ut at de fortsatt har kontakt, selv om han sier han ikke har det, ville jeg gjort det slutt.

Skrevet (endret)

Her er det jo åpenbart hva du må gjøre. Han tatoverte seg i syden... Valget er enkelt, kom deg videre!

Endret av Mumsen86
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hva enkelte damer ser i slike menn. Vil du ha et trygt og godt liv med en som bryr seg, og som du kan stole på: Velg en annen. Vil du ha et jævlig liv med usikkerhet og hverdager med høye skuldre: Bli hos denne tullingen.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...