Gå til innhold

Fargerike møbler

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Skal om ikke lenge flytte (som det ser ut nå i alle fall) og har ønsker om å skaffe meg masse nye møbler,og har sett meg rimelig lei på farger som grå,beige,brun,svart og alt som liksom skal være nøytralt og passe så godt til "alt"!

Jeg vil ha en fargesterk/fargerik sofa,en knæsj stol av noe slag og kanskje noen fargerike lamper.. Noen som vil komme med noen forslag til hvor jeg bør handle,og gjerne komme med linker om dere vet av noe fancy og fargerikt :)

Designermøbler til flere tusen er ikke så aktuelt da,bare så det er sagt :P (Må jo ha råd til dette også :) )

Videoannonse
Annonse
Gjest LadySizz
Skrevet

Ingen som har noen tips? Har sjekket ut på Ikea sine sider nå,men synes ikke utvalget der er all verden..

Skrevet

Hvilke farger har du lyst på? Noen du absolutt ikke liker?

Skrevet

Jeg mener du fortsatt burde gå for nøytrale, lyse farger på sofa, hyller og vegger, og så heller pøse på med fargerike puter, tepper, pyntegjenstander osv. Da er det lettere å bytte om igjen når du blir lei av fargene/fargekombinasjonene.

Gjest LadySizz
Skrevet

Hvilke farger har du lyst på? Noen du absolutt ikke liker?

Har lyst på veldig sterke farger,alt fra oransj,turkis,grønn,blått og rødt :) Farger jeg helst ikke vil ha så mye av må være rosa og lilla tror jeg. Rett og slett veldig lei de fargene,og synes kanskje de ikke passer så godt med de overnevnte :)

• Liker 2
Gjest Sitronmelisse
Skrevet (endret)

Jeg vil ha en fargesterk/fargerik sofa,en knæsj stol av noe slag og kanskje noen fargerike lamper.. Noen som vil komme med noen forslag til hvor jeg bør handle,og gjerne komme med linker om dere vet av noe fancy og fargerikt :)

Inspirasjon på "Boho decor" på Pinterest!:

Fresh opp gamle IKEA-møbler med stoff fra bemz!

Jeg synes ikke man skal være redd for å gå lei - farger er så mye mer inspirerende enn svart-hvitt-greige!

Finn din stil med Stylescope?

Endret av Sitronmelisse
Skrevet

Har lyst på veldig sterke farger,alt fra oransj,turkis,grønn,blått og rødt :) Farger jeg helst ikke vil ha så mye av må være rosa og lilla tror jeg. Rett og slett veldig lei de fargene,og synes kanskje de ikke passer så godt med de overnevnte :)

Synes du ikke noe om de røde sofaene til Ikea? De er vel kanskje blitt en litt mainstream type rød nå, men... åh! Men om du ser etter andre møbler, så tittet jeg på Åhlens igår, de har noen ganske fine møbler. Jeg er litt rar da, så jeg synes denne er fin, men den er kanskje ikke så knæsj. Knæsj er veldig fint, synes jeg og!

Du kan jo også trekke om de møblene du allerede har, om du har en sofa da. Eller om du finner en billig på finn.no som er i ålreit stand. Det er jo veldig digg å være litt DIY!

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg mener du fortsatt burde gå for nøytrale, lyse farger på sofa, hyller og vegger, og så heller pøse på med fargerike puter, tepper, pyntegjenstander osv. Da er det lettere å bytte om igjen når du blir lei av fargene/fargekombinasjonene.

Vet det er det safe og gjøre.spesielt når man ikke har råd til å bytte ut møbler i hytt og pine..Men er seriøst så lei alt dette nøytrale.. Så nå går jeg for farger all the way jeg :) Så får man håpe det funker på noe vis :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Inspirasjon på "Boho decor" på Pinterest!:

Fresh opp gamle IKEA-møbler med stoff fra bemz!

Jeg synes ikke man skal være redd for å gå lei - farger er så mye mer inspirerende enn svart-hvitt-greige!

Så enig med deg,jeg orker ikke å være redd for å prøve meg frem med farger nå mere.. Det er positivt og inspirerende,og det trenger jeg :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Synes du ikke noe om de røde sofaene til Ikea? De er vel kanskje blitt en litt mainstream type rød nå, men... åh! Men om du ser etter andre møbler, så tittet jeg på Åhlens igår, de har noen ganske fine møbler. Jeg er litt rar da, så jeg synes denne er fin, men den er kanskje ikke så knæsj. Knæsj er veldig fint, synes jeg og!

Du kan jo også trekke om de møblene du allerede har, om du har en sofa da. Eller om du finner en billig på finn.no som er i ålreit stand. Det er jo veldig digg å være litt DIY!

Rød sofa blir det ikke. Det har jeg hatt før,så vil prøve noe nytt :)

Alt jeg har av sofaer og stoler er av gammelt skinn,og det tror jeg ikke jeg skal begynne å fikle med selv..Kan lite sånt :P

Den benken var cool! :D

Gjest LadySizz
Skrevet

Åh, den var veldig fresh!

Om du frisker opp på badet også, så er det et par fine her! http://www.ikea.com/...ducts/20240160/ :) Tror jeg må anskaffe meg flamingoen, men damen som drikker en drink var veldig kul den også.. Ohh, dette er vanskelig!

Dama ble lagt i huskelisten min inne på Ikea nå! :) Hun var jo digg da :P Har saumfart Ikea sin side nå,men synes fortsatt at det er litt lite valg i møbler,savner spesielt en skikkelig fresh sofa,og er sjenk eller kommode av noe slag.. Hmm,må vel bare fortsette å se :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Ser det anbefales og holde seg helst under 5 forskjellige farger,ellers blir det ofte kaos.. Og ser nå at mye av det jeg finner er turkis/blått,gult og oransj.. Passer grønt med disse fargene?

Skrevet

Skal om ikke lenge flytte (som det ser ut nå i alle fall) og har ønsker om å skaffe meg masse nye møbler,og har sett meg rimelig lei på farger som grå,beige,brun,svart og alt som liksom skal være nøytralt og passe så godt til "alt"!

Designermøbler til flere tusen er ikke så aktuelt da,bare så det er sagt :P (Må jo ha råd til dette også :) )

møbler vet jeg ikke, men fikk meg et par kule lamper her i fra for et par uker siden.

http://www.lysforum.no/butikk/pendler/pendel-interior

Skrevet

Ser det anbefales og holde seg helst under 5 forskjellige farger,ellers blir det ofte kaos.. Og ser nå at mye av det jeg finner er turkis/blått,gult og oransj.. Passer grønt med disse fargene?

Åhlens har en fin farge-oversikt på sin side! Der ser du litt av hva som er "i nærheten av hverandre" og sånn. http://www.ahlens.no/Forny_med_farge/fargguide.html :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Åhlens har en fin farge-oversikt på sin side! Der ser du litt av hva som er "i nærheten av hverandre" og sånn. http://www.ahlens.no.../fargguide.html :)

Den var ikke dum,selv om det ser ut til at de mener fargene mine ikke passer såå godt sammen :P Men oransj og turkis passer visst godt sammen,så da er jeg fornøyd :D

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett "the Big Bang theory"? Jeg tenker på Pennys leilighet når du beskriver stilen du ønsker deg. Google "Penny's appartment".

Anonym poster: e5633bc37b9ea9f8daa33fa123eb9bf6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...