lilletuss87 Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Har ett oliventre som jeg vet det er liv i, for jeg har vannet det regelmessig hele vinteren. Den har nå fått litt blader, men ser ut som andre halvparten er død... Men det skjønner jeg ingenting av såfall:) Noen som har tips til hva jeg skal gjøre?? Har ett annet tre også, litt større, og det samme har skjedd med det
lille-lure Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Jeg kan ikke hjelpe deg, men jeg vil ha oliventre Hvor får jeg kjøpt ? 1
lilletuss87 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2013 Det får du kjøpt på hagesenter og i blomsterbutikker. Men du må nok vente litt til, en måned-to kanskje, før de kommer for salg
Dolce Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Det skal ha mye lys - og aldri vann på skålen. Heller for lite vann enn for mye. Ellers er det vanlig at de "skranter litt" innimellom. Et godt tips er å la det få være utendørs når det er mulig, perioden kommer jo an på hvor du bor. Det tåler fint noen kalde dager/netter. Så la det få slippe ut når den verste kulda har gitt seg. Og ta det heller inn igjen i oktober/november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå