AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Leter etter flink frisør i Oslo som ikke koster altfor mye. Noen tips? Anonym poster: 6be051e0ebe114eb3d9c18da0b523c8d
Minya Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 De fleste frisører i Oslo er relativt dyre, og ligger på omtrent samme prisnivå, bortsett fra på Grønland Basar. Det er ei dame på en salong der som er fantastisk flink til å klippe og ordne hår, og det koster ikke hundrevis av kroner heller. Tror de er 200 kroner billigere enn resten av sentrum. Ihvertfall hvis den salongen fortsatt ligger der siden jeg ikke har vært innom siden 2009. Husker ikke hva salongen heter, se etter en veldig søt, godt voksen pakistani dame med verdens største smil.
Solknapp Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Prøv å få time hos en lærling. Jeg har selv vært hos en lærling på Auster på Storo senteret og ble veldig fornøyd. Husker ikke helt hva jeg betalte men tror det var rundt 350,- for vask, klipp og styling
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 De fleste frisører i Oslo er relativt dyre, og ligger på omtrent samme prisnivå, bortsett fra på Grønland Basar. Det er ei dame på en salong der som er fantastisk flink til å klippe og ordne hår, og det koster ikke hundrevis av kroner heller. Tror de er 200 kroner billigere enn resten av sentrum. Ihvertfall hvis den salongen fortsatt ligger der siden jeg ikke har vært innom siden 2009. Husker ikke hva salongen heter, se etter en veldig søt, godt voksen pakistani dame med verdens største smil. Det var Niktia Hair Shop, men den er dessverre lagt ned. Pleide bestandig å gå til henne selv. Veldig flink og hyggelig dame! Anonym poster: 24baba9707890e4b40fe7d5cf2e638b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå