Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor sms bare tidvis blir sendt som iMessage? Meldinger jeg sender til flørten min, ender ofte opp som sms, noen ganger iMessage. Han har nylig vært noen uker i utlandet i forbindelse med jobb, da var det iMessagemeldinger. Men nå er det vanlig sms igjen. Det "plager" meg overhode ikke, så føler ikke det er grunn til å spørre ham, men lurer på om noen kan forklare meg en logisk grunn til dette? Skrur han den av selv? Hvorfor?

Anonym poster: 59c3736ebbee66e1fc5a42ad3ab1572b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den logiske grunnen til det er vel at han slår det av og på. Hvorfor han skrur det av må du vel spørre han om, men jeg regner med at det er for å spare på 3G dersom han ikke har ubegrenset av dette i mnd.

Skrevet

3G er raskere mobildata. Kan hende han ikke har mobildata på, og meldingene da blir sendt som sms istedet.

Har hendt jeg har hatt litt problemer med å sende iMessage, skru det av og på igjen har hjulpet.

Genial oppfinnelse for oss med venner i utlandet, må jeg legge til :)

Skrevet

Min iPhone sender iMessage bare når jeg er på WiFi, aldri på 3G eller Edge. Jeg aner ikke hvorfor, og trodde faktisk det var sånn uansett. Han har kanskje samme innstillinger som meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...