Gjest baby-E Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 HJELP!!! Har eksamen i anatomi og fysiologi i morgen!! Føler at ingenting av det jeg har lest har festet seg!! Aner ikke hva jeg skal gjøre! Kunne det jo så bra i går!! Sukk.....håper det går bra!! Noen som har noen gode råd mot nerver?? godt å få ut litt frustrasjon !!!
Arkana Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Det går helt sikkert bra! Tror de aller fleste får slike "jeg kan ingenting"- følelser rett før. Ta det helt med ro, slapp av nå den siste kvelden før eksamen og ro ned nervene. Ta med noe godt å drikke og spise i morgen og gjør det beste du kan. Lykke til, samme tid i morgen er du ferdig! :-)
Gjest baby-E Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Nå skal jeg snart gå til toget.....for så å ha eksamen!! Kryss fingrene for meg!!! Det trenger jeg!!!
Litago Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Krysser alt jeg har å krysse! Dette kommer til å gå bra! :-)
Crispo Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 Det gikk nok bra med deg i dag, eller? Husker selv da jeg skulle ha anatomi og fysiologi eksamen... var en smule nervøs da ja..... og i tillegg hadde vi mange andre fag på samme eksamen :o , men det gikk greit, og glad var jeg for det.
Gjest Virvel Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 Håper det gikk bra med deg, baby-E! Jeg skal ha eksamen i anatomi og fysiologi pluss en hel masse andre fag 10. juni. Har nerver allerede, jeg... :o
liv Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 Har snakka med ho og ho er ganske deppa. Det hadde vist vært en del vanskeligere enn de gamle oppgavene de hadde for å øve på. Ho er da overbevist på at hun strøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå