Gå til innhold

Lekebutikker på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Sunniva
Skrevet

Hei!

Er det noen her som har erfaring med å kjøpe barneleker på nett? Jeg og mannen min jobber mye og bor et stykke unna kjøpesentere og butikker.

Har hørt at flere lekebutikker tilbyr både ferdigpakkede gaver og egne "generatorer" som finner passende leker basert på kjønn/pris/alder.

Har en venninne som anbefalte leikeland.no, men er det flere som erfaring med slike sider? :)

- Sunniva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler biit.no, br.no, toysrus.no og sprell.no.

Gjest Clafoutis
Skrevet

Vi har handlet en del fra lekmer.no. De leverer raskt, har stort utvalg og stadig kampanjer (fri frakt, gode tilbud o.l.)

Skrevet

Handlet fra billigeleker.no før jul, da det var den eneste plassen i hele landet de hadde en spesiell leke på lager som min niese ønsket seg. Meget fornøyd. Rask levering.

Skrevet

Handlet de fleste julegavene (som var leker så klart) på biit.no (som egentlig er amazon.co.uk, men som omregner til norske kroner og trekker fra den engelske momsen, så det står hva du faktisk må betale, holder man seg under 200,-, men over 175,- (eller noe) er det også gratis frakt) :)

Skrevet

Har også handlet hos toysrus.no og lekmer.no, og var godt fornøyd med service og kampanjer. Men flest bestillinger av meg får biit.no! Elsker et kupp! ;)

Prøvde meg på ei bestilling hos jollyroom, men tross leveringsgaranti var det mye fram og tilbake, de manglet flere varer som lå ute til salgs i nettbutikken, så der endte jeg opp med å kansellere hele bestillingen. Dårlig service!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med lekmer.no :)

Gjest Sunniva
Skrevet

Tusen takk for gode svar! Dette hjalp veldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...