Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere er fint til svart skinnjakke til damer? :)

Jeg ser for meg et antrekk med skinnjakke, et farget lett skjerf, en carigan i en lys farge, tettsittende jeans i denimfarge eller en annen farge og sorte støveletter til.

Har lyst at det skal se pent ut, uten av det skal bli for biker aktig eller rock preg over det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker (falske) skinnjakker i sort til jeans og sorte støvletter slik du beskriver det! Noen ganger når jeg vil myke det opp litt, bruker jeg kortere ankelstøvletter. Nå er jeg glad i å se litt rocka ut, men jeg pleier stort sett å bruke håret til min fordel når jeg vil se mer elegant ut. Fra å gå med høy hestehale, har jeg det heller løst og avslappet med litt ekstra volum. Litt lett og søtlig parfyme er heller aldri dumt.

Under jakka, pleier jeg å bruke en overdel i en stil som passer til intrykket jeg vil gi. :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger bruker jeg svart strømpebukse med et svart skjørt utenpå + topp og joggesko. Andre ganger bruker jeg skinnjakken min med en svart bukse og en søt topp, eller bare høye hæler, stram dongeribukse og en rocka topp :) Det spørs helt.

Anonym poster: 7e50e938f8727349e0fd0c69753f3afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...