AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Skal skrive ut en lang artikkel, men det er dessverre masse bilder der som jeg ikke har bruk for. Vil spare blekk, så lurer på hvordan jeg gjør dette? Anonym poster: 31a084f6f5298205b38be30acc72443d
Slither Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Det hjelper veldig om du spesifiserer om du skal printe rett fra en webside, om det er et word-dokument, pdf-dokument eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Ok beklager :-) Skal printe ut denne siden, og her er det mye elementer jeg IKKE skal ha med, vil helst kun ha med ren tekst om temaet. Hvordan ordner jeg det? http://www.tv2.no/nyheter/vartlilleland/ukjent-medisin-kan-gi-haap-for-tusenvis-av-pasienter-3996970.html Anonym poster: bd6cc1ace00336d40e1ab25aa46e0c0e
Slither Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Hmm det så ut til at det var verre enn jeg trodde. Jeg forsøkte å linke browseren til en css-fil som skulle fjerne bildene, men det så ikke ut til at det fungerte. Var visst ingen kjapp løsning på det. Det letteste er nok bare å kopiere hele artikkelen over i et word-dokument og så fjerne bildene manuelt, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Hmm det så ut til at det var verre enn jeg trodde. Jeg forsøkte å linke browseren til en css-fil som skulle fjerne bildene, men det så ikke ut til at det fungerte. Var visst ingen kjapp løsning på det. Det letteste er nok bare å kopiere hele artikkelen over i et word-dokument og så fjerne bildene manuelt, dessverre. Det skal vises til en lege, tror du han godtar det om jeg skriver nettlenken hvor det er hentet fra så han kan dobbeltsjekke selv, om han lurer? Anonym poster: bd6cc1ace00336d40e1ab25aa46e0c0e
Slither Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Bare vanlig fastlege (altså ikke noen lege som skal vurdere oppgaver eller noe)? Det gjør ingenting. Bare ta med hele lenken så han kan gå inn og sjekke selv.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Vanlig fastlege ja Takk for svar, da gjør jeg det! Anonym poster: bd6cc1ace00336d40e1ab25aa46e0c0e
Lutetium 71 Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Bruker du firefox er dette en lek. Installer en utvidelse som heter "Nuke Anything Enhanced". Da er det bare å merke selve teksten, og velge "Remove everything else". Da står du igjen med bare teksten. (Og, nei, ingenting blir permanent fjernet, det er bare å laste siden på nytt, så blir alt som før igjen) Når det gjelder innholdet i lenken din, er vi over på en helt annen ting. Legene blir nedrent av folk som vil ha tak i LDN, etter at TV2 kom med den artikkelen, men det er en udokumentert medisin, som det må forskes mer på. Det er bare gjenomført små pilotforsøk på dette her, etter det jeg forstår.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #9 Skrevet 5. mars 2013 Bruker du firefox er dette en lek. Installer en utvidelse som heter "Nuke Anything Enhanced". Da er det bare å merke selve teksten, og velge "Remove everything else". Da står du igjen med bare teksten. (Og, nei, ingenting blir permanent fjernet, det er bare å laste siden på nytt, så blir alt som før igjen) Når det gjelder innholdet i lenken din, er vi over på en helt annen ting. Legene blir nedrent av folk som vil ha tak i LDN, etter at TV2 kom med den artikkelen, men det er en udokumentert medisin, som det må forskes mer på. Det er bare gjenomført små pilotforsøk på dette her, etter det jeg forstår. Oi, tusen takk for svar til deg og! Ja, innholdet.... Det er til faren min som virkelig kan ha behov for dette, det er så ille med ham at jeg vurderer å få ham behandlet i Irland eller noe, heller betale av egen lomme. HVIS det funker så godt som de skal ha det til osv. Det skader jo ikke å prøve, han ville ha det med til fastlegen sin, så jeg får bare gi dette til ham. Anonym poster: bd6cc1ace00336d40e1ab25aa46e0c0e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #10 Skrevet 5. mars 2013 Tusen takk for svar, dette funket ganske bra! Ja, innholdet er så som så, men det er ikke til meg, det er til min far, og han er alvorlig syk. Han ønsker å ta dette med seg til legen sin, jeg får hjelpe ham med det. Anonym poster: bd6cc1ace00336d40e1ab25aa46e0c0e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #11 Skrevet 5. mars 2013 Svaret mitt forsvant plutselig, så trodde det ikke hadde blitt postet, ble visst to svar. ts Anonym poster: bd6cc1ace00336d40e1ab25aa46e0c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå