spørsmålstegnet Skrevet 5. mars 2013 #1 Del Skrevet 5. mars 2013 Nå nettopp gikk Skattejegerne på tv. Der var disse to klovnene i Tennesse. De kom over en beltespenne som hadde et kule festet i seg. Beltespenna hadde stoppet kula!! Denne var vissnok fra Borgerkrigen. Oh Yes! De fikk denne for 50 dollar, og på slutten av programmet sto det at de hadde solgt den videre for 200 dollar. Han ene var så stolt og sa det var det kuleste han hadde funnet på lenge. Men.. Denne beltespenna vet jeg har dukket opp i Las Vegas. Jeg så programmet Pantelånerne i Las Vegas der det var en fyr som ville selge denne. Den så helt lik ut og hadde samme historie. Dessverre kom det inn en ekspert, og konstanterte at denne spennen og kula var falsk! Og det ble dårlig med deal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Del Skrevet 5. mars 2013 Noensinne slått deg at alt dette er fake? Ikke ekte? Skuespill? Aldri tenkt tanken? Anonym poster: 5a92d5eb3d08ef1c4c59995afd13bdae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Del Skrevet 5. mars 2013 Hehe artig da! Jeg tror masse av de programmene egentlig er fake, eller redigert for å være interessante og kule. Kanskje det er mange forfalskninger av slikt ute og går? Men artig at flere ble lurt helt til de kalte inn en ekspert da. De skattejegerene synes jeg også burde hatt eksperter, de har sikkert brent seg på noen ting de og. Anonym poster: 3490387a282d7ae507d0e9ebfa65e095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #4 Del Skrevet 5. mars 2013 Her er fra en fyr som faktisk har vært innom butikken og har en haug med bilder og kan fortelle litt om Pantelåner-butikken. http://www.youtube.com/watch?v=kbx5zGMjJFM Anonym poster: 5a92d5eb3d08ef1c4c59995afd13bdae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #5 Del Skrevet 5. mars 2013 FY FLATE så skuffende, jeg visste jo at mye er tull og set up liksom, men at det har blitt gjort om til en idiotisk suvenirsjappe hvor du kan kjøpe tskjorter og drit, hallo. Trodde faktisk det var en ekte pantelånerbutikk, men det er det jo ikke nå lenger. Anonym poster: 3490387a282d7ae507d0e9ebfa65e095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mars 2013 Noensinne slått deg at alt dette er fake? Ikke ekte? Skuespill? Aldri tenkt tanken? Anonym poster: 5a92d5eb3d08ef1c4c59995afd13bdae Klart tanken har slått meg. Og jeg er jo selvfølgelig overbevist om at mye av det er iscenesatt. Akkurat som Lagerkrigene, der de alltid finner et eller annet som de kan skjekke ut. Noe av disse må ha blitt planta i garasjen, sånn at de kan gi PR og lokalhistorie-info osv. Men jeg tviler jo ikke på at Skattejegerne kjører rundt og plukker opp ting. Så kan det diskuteres om de er kjeltringer, når de enkelte ganger tvinger falleferdig (skikkelig gamle) folk til å selge ting billig. Eller fortelle oss at de vil at gjenstanden skal få eiere som kan ta vare på de, når de mange ganger drar til eiere som tar vare på de, og prøver å få disse "nesten" gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mars 2013 Her sier dem jo at ting er planta i lagrene Men uansett så må man ta den linken som anonymbruker la ut med en liten klype salt. Det er fortsatt en pawnshop. Det er kun bare en liten del av bygget som er satt av til det. Og resten er en turistfelle. Hvorfor i all verden skal de selge kun dyre gjenstander, når de kan selge billige t-skjorter i stor proffitt til gale turister? Hvis du titter på flere linker der ute angående pawn stars så ser man jo at de fortsatt tar kjøper/låner gjenstander. Nå kan det jo diskuteres om han her er kjøpt og betalt da, men her er en av videoene som ligger ute I andre videor, så er det en fyr som har sjult kamera på seg, og som skal selge noe. Han blir vurdert, men får avslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #8 Del Skrevet 7. mars 2013 Liker den serien jeg, liker å tro at det er mest mulig ekte Anonym poster: 3490387a282d7ae507d0e9ebfa65e095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå