Gjest Kv84 Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Finnes det noen kafeer hvor det er fint å sitte å lese i bok eller annet lesestoff? Evt. I en sidegate? Deilig hvor det ikke er høye lyder. Og hvor det er lett å få sitteplass. Eventuelt andre steder? Endret 7. mars 2013 av Bø65
Pyntestøv Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Tja, jeg vet om en: Kolonihagen. Den ligger dog litt mer mot Frogner. Den ligger i en bakgård og er skjermet for trafikk. Dessverre for kaldt til å sitte ute enda, kanskje, men veldig hyggelig atmosfære på innsiden. God mat og kaffe. Om det er lett å få sitteplass aner jeg ikke, men var der sist på en søndag formiddag (lunsjtider) og vi fikk et bra bord. 1
Gjest Kv84 Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Hva med andre steder i Oslo hvor jeg kan sitte med en bok? Feks United Bakeries er det for mye lyder.
Scherbatsky Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Bolivar er kjempekoselig Ligger i en side gate rett bak 'Oliviers & Co.' hvis man kommer fra Bogstadveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå