Gå til innhold

Hjelp! INSTAGRAM for dummies!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

Forsøker å komme igang med instagram her, men skjønner ingenting! (Tegn på at man er for gammel til å ha instagram ?? ;p )

Uansett, jeg lurer et par ting:

Kan jeg hente bilder fra eksempelvis Facebook for å redigere og publisere på instagram? I så tilfelle, hvordan gjør jeg dette?

Hvordan henter jeg bilder fra telefonen? Når jeg går på kamera ikonet og trykker på bilder (sol over fjell) så får jeg opp en beskjed om at jeg må 'gi tilgang' til bildene mine. Under står følgende forklaring: åpne instillinger, trykk personvern -> bilder, angi instagram til PÅ.

Problemet mitt er at jeg ikke finner instillinger engang! Haha! Jeg går inn på tannhjulet på profilen min, men det står ingenting om personvern med unntak av et langt skriv vedrørende temaet.. Hm..

Anyone please?? :-))

Tusen takk!!

Anonym poster: 97c6c964d3527b6dfb8f091d22a26782

Videoannonse
Annonse
Gjest Skjæra
Skrevet

Innstillingene på telefonen, ikke på instagram :)

• Liker 1
Skrevet

Hva slags telefon har du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åjaaa! dumme meg!

Jeg har iPhone. Den er også ny så er ikke helt fortrolig med den heller .. Er det det som heter 'bildestrøm' jeg da skal gå inn på? Uff, beklager :-(

Anonym poster: cc0022d2b7a54693f2a664b2d2f5a4a2

Skrevet (endret)

Hvordan tar man screenshot på instagram? Har sett noen gjøre det, tar screenshot av sin skjerm og legger ut.

Går det an å lagre bilder fra instagram? Hvis man kommer over et fint bilde, kan man lagre det?

Endret av Myrsnipa
AnonymBruker
Skrevet

Usj, jeg klarer det ikke :-( har kun to alternativer når jeg går inn på albumet mitt. Album (se bilder) eller bildestrøm. Det virker ikke til å være noen av delene.. Jeg kan gå inn på hvert enkelt bilde og da trykke på den lille pilen i boksen - da kan jeg velge blant annet Facebook, Twitter m m men ikke instagram...

Må jeg innse at slaget er tapt? Teknologien seiret meg ... Håpløst !

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Hvordan tar man screenshot på instagram? Har sett noen gjøre det, tar screenshot av sin skjerm og legger ut.

Går det an å lagre bilder fra instagram? Hvis man kommer over et fint bilde, kan man lagre det?

AnonymBruker
Skrevet

Oi oi!!! Nå fant jeg knappen ja! Inne på instillinger ja.. Som det jo sto.. Haha. Men når jeg nå trykker ja for instagram så blir vel ikke alle bilder i albumet mitt på telefonen publisert/offentlig på instagram??

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det betyr bare at du kan legge ut de bildene du har tatt med telefonen din.

Anonym poster: 5d4187e26e5373425ab36c4740a42123

• Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet (endret)

-

noen svarte før meg :)

Endret av uAnonymbruker
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hjelpen folkens! Jeg har nå kommet så langt at jeg har postet mitt aller første bilde på instagram! Hurra!

Nå lurer jeg på hvordan jeg kan poste bilder jeg IKKE har på telefonen - evt hvordan jeg kan få bilder fra eksempelvis nettet (Facebook og Google) inn i et album på telefonen slik at jeg kAn publisere det på instagram? Jeg forsøkte med copy/paste .. Det funket ikke hehe. Prøvde fra Facebook og har iPhone.

Noen som forstår hva jeg mener? :-))

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg lagde meg konto på instagram så startet jeg plutselig å få følgere som var mine facebookvenner..

Hvordan vet de at jeg har opprettet instagramkonto?

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Tusen takk for hjelpen folkens! Jeg har nå kommet så langt at jeg har postet mitt aller første bilde på instagram! Hurra!

Nå lurer jeg på hvordan jeg kan poste bilder jeg IKKE har på telefonen - evt hvordan jeg kan få bilder fra eksempelvis nettet (Facebook og Google) inn i et album på telefonen slik at jeg kAn publisere det på instagram? Jeg forsøkte med copy/paste .. Det funket ikke hehe. Prøvde fra Facebook og har iPhone.

Noen som forstår hva jeg mener? :-))

Du må lagre bildene på telefonen din først. Trykk og hold på et bilde så får du opp en meny hvor det står at du kan lagre bildet til albumet ditt. Går ikke det så kan du ta print screen, trykk on/off og menyknappen samtidig.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Når jeg lagde meg konto på instagram så startet jeg plutselig å få følgere som var mine facebookvenner..

Hvordan vet de at jeg har opprettet instagramkonto?

De har kjørt vennefinneren på instagram, da sjekker den hvilke av vennene på vennelisten til vedkommende som har instagramkonto.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk Uanonymbruker!! Du er en knupp! :-)) jeg skal forsøke så fort jeg får litt tid!

Skrevet

Sony experia go

Skrevet

For de som har iPhone, så kan man ta bilder fra facebook ja. Men da må du gå inn på facebook som vanlig på telefonen din, finne bildet du vil legge ut og lagre det på telefonen (hold fingern over bildet til lagre som kommer opp), og så kan du legge det ut som vanlig på instagram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...