lillemy01 Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hei alle sammen:) Jeg leste tråden i sex forumet anngående stay ups. Jeg elsker sexy undertøy. Men forrige x en min brydde seg ikke og da ble det aldri noe av. Men min nåværende kjæreste elsker det. Så da tenkte jeg jeg ville overraske han med det. Men jeg har en haug med spørsmål først. 1. Hvor for jeg tak i sexy undertøy når jeg har en bh størrelse på 75 e? Hvilken sider kan man bestille fra? ? 2. Jeg har aldri gått i strømpeholder før. Og jeg går ofte i trange skjørt og kjoler. Er dette mulug tenker at det blir jo veldig stygt eller? Blir det ikke bulkete utenpå? Det var vel hovedspørsmålene i første omgang håper noen har lyst å hjelpe meg. Endret 5. mars 2013 av lillemy01
lillemy01 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2013 Uff den overskriften ble jo helt feil. . Ja ja beklager folkebs skulle bare vært sexy undertøy.
Elanore Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hei, du! :D Mener å huske at jeg fant en tråd om akkurat strømpeholdere og undertøy som jeg likte veldig godt... Skal finne det til deg... Edit Her skal vi se, ja... Fant noen tråder jeg har lest gjennom før. Under kan du lese mye om strømpeholdere. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=475855 Endret 5. mars 2013 av Elanore
Stocking lover Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Hei alle sammen:) Jeg leste tråden i sex forumet anngående stay ups. Jeg elsker sexy undertøy. Men forrige x en min brydde seg ikke og da ble det aldri noe av. Men min nåværende kjæreste elsker det. Så da tenkte jeg jeg ville overraske han med det. Men jeg har en haug med spørsmål først. 1. Hvor for jeg tak i sexy undertøy når jeg har en bh størrelse på 75 e? Hvilken sider kan man bestille fra? ? 2. Jeg har aldri gått i strømpeholder før. Og jeg går ofte i trange skjørt og kjoler. Er dette mulug tenker at det blir jo veldig stygt eller? Blir det ikke bulkete utenpå? Det var vel hovedspørsmålene i første omgang håper noen har lyst å hjelpe meg. Hei, Du kan jo prøve denne linken http://www.stockingshq.com/ Her finner du både strømper, strømpeholdere m.m. Hvis du har ekstremt trange skjørt og kjoler vil muligens klipsen på strømpeholderen skimtes under. Selv om dette kanskje kan være litt sexy i enkelte forbindelser, bør du nok tenke på dette og prøve på forhånd før du raser av gårde. Du bør nok kanskje sørge for at strømpestroppen (klipsen) sitter litt høyt og ikke langt nede på låret. Et alternativ er selvsagt å bruke stayups (uten strømpeholder), men da forsvinner kanskje litt av poenget? Uansett - lykke til! Jeg tror ikke du vil angre............. Ludmila
Gjest Lille-pus Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Hei, Du kan jo prøve denne linken http://www.stockingshq.com/ Her finner du både strømper, strømpeholdere m.m. Hvis du har ekstremt trange skjørt og kjoler vil muligens klipsen på strømpeholderen skimtes under. Selv om dette kanskje kan være litt sexy i enkelte forbindelser, bør du nok tenke på dette og prøve på forhånd før du raser av gårde. Du bør nok kanskje sørge for at strømpestroppen (klipsen) sitter litt høyt og ikke langt nede på låret. Et alternativ er selvsagt å bruke stayups (uten strømpeholder), men da forsvinner kanskje litt av poenget? Uansett - lykke til! Jeg tror ikke du vil angre............. Ludmila Et strømpebelte av den riktige typen er cluet her ! Hver stropp skal, og må, være individuelt justerbar. En strømpe er ikke en strømpe for å si det forsiktig; Fransk standard for strømper er kortere enn italiensk standard, og stroppene på strømpebeltet er den mekanismen som er justerbar for å tilpasses alle ulike strømper. Minner forsiktig om at metallklyper for å feste stroppene i riktig høyde er den beste løsningen for å sikre at ikke stroppelengden endrer seg i løpet av dagen. I tillegg kan jeg tipse om at et par strømpehansker er nærmest påkrevet om man ønsker å beholde strømpene ubeskadiget av negler og ringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå