Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg sliter litt med menn.

Jeg var i ett forhold fra jeg var 18 til jeg var 22. Han var den eneste jeg tenkte på og den første jeg hadde sex med. Jeg har hatt sex 3 ganger etter det ble slutt, men da one night stands og ferdig med dem. Nå har jeg møtt en gutt som jeg liker svært godt. Vi har vært på 4 dater, og jeg har sovet til han to ganger uten att noe har skjedd (bare litt klining).

Jeg har jo lyst på han, men jeg klarer ikke gjøre noe seksuelt med han, mest fordi jeg er redd jeg vil miste interessen, eller att han mister interessen. Jeg vet han vil ha meg, og jeg tror han begynner å bli litt frustrert, men han sier han liker meg og vil ta ting så rolig som jeg vil.

Jeg vet ikke om jeg noen gang vil klare å ha sex med så mange følelser igjen, det er jo en veldig sårbar situasjon og jeg er redd jeg vil bli såret. Jeg har liksom ikke troen på forhold lenger.

Er det noen som har opplevd lignende?

Hvor lenge kan en mann holde ut uten sex før han gir meg opp?

Jeg brukte nesten ett helt år med xen så han må jo være utrolig tålmodig....??

Anonym poster: 982dfde9e3f2a23d76dc20988a0b2cc2

Videoannonse
Annonse
Gjest jentedame
Skrevet

Jeg var i ett forhold fra jeg var 18 til jeg var 22. Han var den eneste jeg tenkte på og den første jeg hadde sex med. Jeg har hatt sex 3 ganger etter det ble slutt, men da one night stands og ferdig med dem. Nå har jeg møtt en gutt som jeg liker svært godt. Vi har vært på 4 dater, og jeg har sovet til han to ganger uten att noe har skjedd (bare litt klining).

Jeg har jo lyst på han, men jeg klarer ikke gjøre noe seksuelt med han, mest fordi jeg er redd jeg vil miste interessen, eller att han mister interessen. Jeg vet han vil ha meg, og jeg tror han begynner å bli litt frustrert, men han sier han liker meg og vil ta ting så rolig som jeg vil.

Jeg vet ikke om jeg noen gang vil klare å ha sex med så mange følelser igjen, det er jo en veldig sårbar situasjon og jeg er redd jeg vil bli såret. Jeg har liksom ikke troen på forhold lenger.

Er det noen som har opplevd lignende?

Hvor lenge kan en mann holde ut uten sex før han gir meg opp?

Jeg brukte nesten ett helt år med xen så han må jo være utrolig tålmodig....??

Kjære ts,

jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg bruker og laaang tid før jeg knytter meg til en mann. Jeg har aldri ONS. Jeg er veldig attraktiv, men har liten seksuell erfaring pga dette. Jeg er endel eldre enn deg ( ser mye yngre ut og føler meg yngre, kanskje pga liten erfaring... )

Det koster meg mye å ta steget fullt ut, bl.a fordi tillit er viktig for meg, og idag ser det ut til at grensene flyter mer. Jeg så nylig en mann i over ett og et halv år uten at jeg hadde samleie med han. Jeg vet at dette er ekstremt lang tid, men vi hadde et turbulent forhold og jeg klarte ikke å stole på han. Vi har ikke hatt kontakt på flere uker nå og har sagt slutt. Det var allikevel sterk seksuell tiltrekning der hele tiden, og vi holdt jo ikke bare hender...men jeg tok som sagt aldri steget fullt ut. Jeg tror magefølesen min hadde rett, tror ikke jeg kan stole på han, men jeg håper...Skulle ønske jeg kunne det, og at vi kan finne tilbake til hverandre. Uansett, der ser du at om en mann er interessert , venter han. Jeg vet at han var veldig glad i meg, at jeg var spesiell for han.

Det jeg vil gi som råd er at du må ta den tid du trenger. Ingen skal presse deg! Du sier eksen ventet på deg ett år, ja er en mann interessert i deg, kan han vente LENGE er min erfaring! Synes mange er for kjappe med sex idag. For meg er det noe spesielt og intimt. Du har jo bare møtt denne fyren noen ganger. La det gå tid, føl på deg selv når det føles rett. Følg alltid hjertet ditt, det gjør jeg!

Klem fra meg.

Skrevet

. Jeg har hatt sex 3 ganger etter det ble slutt, men da one night stands og ferdig med dem. Nå har jeg møtt en gutt som jeg liker svært godt. Vi har vært på 4 dater, og jeg har sovet til han to ganger uten att noe har skjedd (bare litt klining).

Jeg har jo lyst på han, men jeg klarer ikke gjøre noe seksuelt med han, mest fordi jeg er redd jeg vil miste interessen, eller att han mister interessen. Hvor lenge kan en mann holde ut uten sex før han gir meg opp?

Har vel vært diskutert mange ganger før. Bl.a i en veldig lang tråd hvor gutten dumpa dama fordi han måtte vente når hun tidligere har hatt ons.

Men som mann skjønner jeg ikke dette med at han du liker gått må stå i porten i månedsvis når folk du ikke liker så godt "scorer" første kvelden.

Hvis denne nye kjenner til dine ONS lurer han nok sikkert på hvorfor han får denne kalde skulderen. Jeg ville ihvertfall regnet med at du ikke hadde lyst på meg og trekt meg rolig tilbake. Mulig hadde jeg trodd at du likte ons ene dine best med de ikke ville ha deg, eller noe i den retningen??

hvor lenge kan en mann vente. Det er det vel ikke noe fasit på. For mye veit han om dine ons(mtp på usikkerhet), er du et catch over hans normal liga vil han kansje legge litt mer krutt i det. Jeg kunne kanskje gått lenge for Cheryl Cole :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...