Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 hei Er det noen som var bestemt på å ikke bli forelsket i ONS, men som allikevel endte opp med å bli forelsket? Jeg har hatt en ONS med en fyr en tid tilbake, vi har i ettertid ikke pratet så mye sammen, hverken på mld eller tlf. Men når vi er sammen, så kan vi prate om alt og har det veldig gøy og koselig sammen. Det går ca 1 måned imellom før vi igjen ender opp sammen. Og jeg blir mer og mer betatt av han ettersom vi har hatt sex flere ganger selv om det går en stund mellom hver gang. Er det noen som i utgangspunktet ikke ville bli forelsket i ONS pga at de ønsker å være singel, men allikvel endte opp forelsket fordi man har hatt sex med vedkommede? Og er det noen som har vært i samme situasjon? Hvordan endte det ? For når det går en tid og man på en måte '' glemmer'' ONS litt, så skjer det ting igjen og får litt betatt følelse tilbake. Setter pris på svar:)
Gjest Beate 90 Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Endelig noen som starter en tråd som er BRA! Ja, jeg blir som regel ALLTID betatt av de jeg har Ons med... Dessverre! Det slår aldri feil. Det finnen noen unntak, men det er ikke mange. Hadde sex med en kompis/flørt forrige helg og han tenker jeg ikke på.. Dette kan være fordi han var jomfru å sexen var forferdelig. Mens han forrige jeg hadde sex med var super deilig å fantastisk i senga, jeg tenker på han vær dag men tør ikke å kontakte han selv om vi kjenner hverandre godt å har hverandre på facebook=/ Jeg føler slik at kvinner som har sex med menn blir som regel 90% av gangene ubevisst betatt fordi vi bare er slik. Menn skal jo jakte, mens vi vil føle oss trygge. Eller jeg vet ikke jeg, ganske godt spørsmål egentlig. Hater å bli "forelsket" når jeg ikke vil bli det. Jeg vil faktisk være singel! Hvordan er du da? blir du mere betatt etter sex.. ENDELIG EN BRA TRÅD
Charlene87 Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Det har vært flere personer som har blitt forelsket i ONS, og har blitt sammen. Tror de fleste gutter ikke bryr seg så mye om dere hadde sex tidlig så lenge de faktisk liker jenta! pluss sexen :-P Kan jo hende at han tror du er ute etter bare kroppen hans? eller han tror du foretrekker å være singel. Syns uansett du skal si at du liker han, før det er for sent. Vet aldri om han føler det samme ? 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Hehe, takk for det:) Når jeg har sex med en fyr med et sjarmerende utseendet, ender det desverre med at jeg blir forelsket. Har ikke hatt mange ONS, men han jeg har hatt med følte jeg ikke var noe spess enn at han var kjekk og sjarmerende før alt skjedde. Rett etter vi hadde sex, ble vi venner på face og han la meg til. Og ettersom jeg kunne stalke han og se bilder av han, så ble jeg bare mer og mer betatt. Så går det som sagt, en måned mellom før vi ender opp sammen.. Og sexen blir jo bare bedre og bedre med tiden, siden vi blir litt bedre kjent og da blir sexen mer naturlig og vi tørr mer. Men jeg lurer på hva han egentlig tenker? Tror du/dere det er mulig å ha sex med en jente over lang tid uten å ha få noe som helst følelser? Det hadde så klart vært noe annet om jeg hadde følt at han bare vil ha sex, så ferdig. Men vi ligger faktisk og koser og snakker sammen etter sexen. Og jeg hater meg selv nå, for jeg vil som deg, være singel. Men klarer ikke å ikke tenk på han, siden sexen var utrolig god og når vi kysset, så ga det med en skikkelig feeling. vi kysset ikke bare fordi det var en del av sexen, men vi kysset lenge og intenst fordi det var noe spesiellt. Skjønner?! Merkelige greier dette her.. Men jeg er glad du synes tråden er bra! Liker å snakke om dette :D Hehehehe
Charlene87 Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Så hva er det du vil? vil du være singel eller vil du være sammen med HAN? *drømmegutten*
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Jeg er blitt veldig betatt og forelsket i han, men vet ikke helt hva jeg tenker, fordi jeg ikke skjenner han kjempe godt. Vi har pratet mye sammen, om venner av oss, familie og alt. Hender vi ligger og snakker sammen i 5 timer tilsammen før og etter sexen eller eventuelt neste morgen. Han sier på en måte at han ikke er en bra gutt og har gjort dumme ting i livet og kommer sikker til å være singel til 50 år Men det jeg tenker, om en gutt sier til deg '' jeg er glad i deg og liker deg'' så vil ikke det bety at dere kommer til å bli sammen og alt blir bra. Og om en sier'' jeg blir ikke lett forelsket '' så vil ikke det bety at det ikke er en mulighet for han å bli forelsket i meg etterhvert?! Han kan jo ikke kontrollere følelsene sine Det jeg lurer mest på, er om det er mulig for han å forelske seg i meg? SIden vi på en måte har hatt sex mer enn en gang og kjemien og alt er blitt mer intenst. Jeg merker jo forskjell fra det første kysset og når vi kysser sammen nå for eksempel
Gjest anonym Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Jeg er blitt veldig betatt og forelsket i han, men vet ikke helt hva jeg tenker, fordi jeg ikke skjenner han kjempe godt. Vi har pratet mye sammen, om venner av oss, familie og alt. Hender vi ligger og snakker sammen i 5 timer tilsammen før og etter sexen eller eventuelt neste morgen. Han sier på en måte at han ikke er en bra gutt og har gjort dumme ting i livet og kommer sikker til å være singel til 50 år Men det jeg tenker, om en gutt sier til deg '' jeg er glad i deg og liker deg'' så vil ikke det bety at dere kommer til å bli sammen og alt blir bra. Og om en sier'' jeg blir ikke lett forelsket '' så vil ikke det bety at det ikke er en mulighet for han å bli forelsket i meg etterhvert?! Han kan jo ikke kontrollere følelsene sine Det jeg lurer mest på, er om det er mulig for han å forelske seg i meg? SIden vi på en måte har hatt sex mer enn en gang og kjemien og alt er blitt mer intenst. Jeg merker jo forskjell fra det første kysset og når vi kysser sammen nå for eksempel Vet du om han har hatt dame i denne tiden eller om han har vært singel hele tiden?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Jeg vet at han ikke har hatt dame. Vi bor ikke mer enn 10 min unna hverandre med buss og jeg skjenner jo til kompissen hans. Men hva vil du fram til? Har det noe å si om han har hatt dame eller vært singel?
Charlene87 Skrevet 5. mars 2013 #9 Skrevet 5. mars 2013 Har ikke du sagt noe lignede til han ? Det er klart det er mulig at han kan forelske seg i deg, selv om han sier disse tingene. Det kan hende han vil inderlig vil være singel han også (Og er fast bestemt på det), så kanskje derfor han ikke vil inrømme at han er kanskje litt forelsket?!?eller ikke vet det selv? Men det virker som at han bryr seg om deg. Men vil du at han skal bli forelsket i deg også ? i såfall hvis han var ville du blitt sammen med han?
Alvina Skrevet 5. mars 2013 #10 Skrevet 5. mars 2013 (endret) hei Er det noen som var bestemt på å ikke bli forelsket i ONS, men som allikevel endte opp med å bli forelsket? Jeg har hatt en ONS med en fyr en tid tilbake, vi har i ettertid ikke pratet så mye sammen, hverken på mld eller tlf. Men når vi er sammen, så kan vi prate om alt og har det veldig gøy og koselig sammen. Det går ca 1 måned imellom før vi igjen ender opp sammen. Og jeg blir mer og mer betatt av han ettersom vi har hatt sex flere ganger selv om det går en stund mellom hver gang. Er det noen som i utgangspunktet ikke ville bli forelsket i ONS pga at de ønsker å være singel, men allikvel endte opp forelsket fordi man har hatt sex med vedkommede? Og er det noen som har vært i samme situasjon? Hvordan endte det ? For når det går en tid og man på en måte '' glemmer'' ONS litt, så skjer det ting igjen og får litt betatt følelse tilbake. Setter pris på svar:) hei Er det noen som var bestemt på å ikke bli forelsket i ONS, men som allikevel endte opp med å bli forelsket? Jeg har hatt en ONS med en fyr en tid tilbake, vi har i ettertid ikke pratet så mye sammen, hverken på mld eller tlf. Men når vi er sammen, så kan vi prate om alt og har det veldig gøy og koselig sammen. Det går ca 1 måned imellom før vi igjen ender opp sammen. Og jeg blir mer og mer betatt av han ettersom vi har hatt sex flere ganger selv om det går en stund mellom hver gang. Er det noen som i utgangspunktet ikke ville bli forelsket i ONS pga at de ønsker å være singel, men allikvel endte opp forelsket fordi man har hatt sex med vedkommede? Og er det noen som har vært i samme situasjon? Hvordan endte det ? For når det går en tid og man på en måte '' glemmer'' ONS litt, så skjer det ting igjen og får litt betatt følelse tilbake. Setter pris på svar:) Nei, det er ikke uten grunn at ons er lik en eneste natt / et nummer. Mitt svar på slike forelskelser er def nei. Et knull og toltalt forelsket? Nei, men var avstandsforelsket når jeg var 14. Og da var jeg møy. Vet ikke svaret, høres ut som dere er litt unge og på svermeri-nivået? Endret 5. mars 2013 av Alvina 1
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #11 Skrevet 5. mars 2013 Ja, virker som om han er like fast bestemt som meg å ikke bli forelsket. Så ingen av oss tenkte at vi skulle ende opp mer sammen etter første gangen. OG det har tatt tid før vi traff hverandre 2, 3, 4 gangen osv. Ingen av oss maser eller er klengete, vi tar det heller som det kommer. Og ingen av gangene er planlagt, det har bare skjedd. Jeg vil han skal bli forelsket i meg ja, og håper vi kan fortsette sånn som vi gjør. At vi går kjeeeeempe sakte framover, så tar vi det derfra når tiden er inne for noe. Men dette er så sykt vanskelig, jo mer sex man har, jo nærmere kommer man hverandre, og jo bedre kjent med hverandre blir man, og da blir ting litt annerledes enn det man hadde tenkt jeg. Det er derfor det er så vanskelig med følelser, for det er noe man ikke kan kontrollere :/
Gjest sigueaw acquiesc Skrevet 5. mars 2013 #12 Skrevet 5. mars 2013 Nei, det er ikke uten grunn at ons er lik en eneste natt / et nummer. Mitt svar på slike forelskelser er def nei. Et knull og toltalt forelsket? Nei, men var avstandsforelsket når jeg var 14. Og da var jeg møy. Vet ikke svaret, høres ut som dere er litt unge og på svermeri-nivået? Vi er rundt 25 år begge to. Og hvis du leser det jeg har skrevet, så var det ikke bare et eneste knull! Det var flere ganger, og nå har vi dratt det ut i 6 måneder nesten. ( Og jeg tror fortsatt det er mulig å bli forelsket i ONS, selv etter et knull. Spørs hvordan stemningen var og hvordan gutten var. Kanskje ikke sånn at man er så forelsket at man vil bli sammen med en gang, men kanskje vil treffes og bli bedre kjent. Å bli betatt er kanskje mer riktig å si)
Gjest anonym Skrevet 5. mars 2013 #13 Skrevet 5. mars 2013 Nei, det er ikke uten grunn at ons er lik en eneste natt / et nummer. Mitt svar på slike forelskelser er def nei. Et knull og toltalt forelsket? Nei, men var avstandsforelsket når jeg var 14. Og da var jeg møy. Vet ikke svaret, høres ut som dere er litt unge og på svermeri-nivået? Så du legger så lite følelser i sex? Trist...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #15 Skrevet 5. mars 2013 Hva sier dere menn til dette? Ja, vil gjerne høre hva menn sier om dette! Kan dere bli forelsket, hvis ting skjer utenfor deres kontroll? At det egentlig kun dreide seg om et ligg, men så skjer det flere ganger uten planlagt.... Og det går en tid, og man blir bedre kjent, og føler seg mer trygg hos hverandre og at det faktisk er kjempe koselig å være sammen tilslutt-mer å snakke om, mer å le av osv.
Cristella Skrevet 5. mars 2013 #16 Skrevet 5. mars 2013 Absolutt mulig, ja. Jeg og en som bare skulle være en ons endte etter hvert opp som fuckfriends, før vi mer eller mindre ble sammen og var av og på i nesten et år!
darth Vader Skrevet 5. mars 2013 #17 Skrevet 5. mars 2013 Har selv aldri falt for en jente jeg har hatt ons med, men har opplevd at flere av de har likt meg godt i ettertid. Kan være tilfeldig, kan være at jenter kanskje faller lettere for en partner etter bra sex eller at jeg bare er fryktelig sjarmerende. Hvem vet...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #18 Skrevet 5. mars 2013 Ja, jenter har en tendens til å falle fortere for gutter når man har hatt det intimt sammen. Men hvis du har hatt sex med en jente flere ganger over lenge tid, kan du da bli forelsket i jenta? Selv om det ikke var planen. Men sex over lengre tid, da må man jo føle noe? Litt ihvertfall?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #19 Skrevet 5. mars 2013 Absolutt mulig, ja. Jeg og en som bare skulle være en ons endte etter hvert opp som fuckfriends, før vi mer eller mindre ble sammen og var av og på i nesten et år! Hvordan gikk dere fram etter første gangen da? Tok du konktat med han, eller han med deg? Planla dere å treffes igjen, eller skjedde det bare tilfeldig?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #20 Skrevet 5. mars 2013 Han sier han kommer til å være singel til han er 50 år, da er han ikke interessert. Om han vil ha deg så tar han initiativ selv. Han merker nok at du liker han så han vil si det om han vil noe annet enn sex. Det betyr ikke noe at man prater om alt mulig etter sex, det er jo det fuckfriends gjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå