Gå til innhold

Hvorfor hakker kvinner på kvinner som er konstruktive for selvbekreftelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager jeg er trøtt i dag. Hva handler tråden om? Kvinner som hater kvinner som er sexy og forfører menn for underholdning?

Anonym poster: a269e60c5076c5175f2811bea2382a57

AnonymBruker
Skrevet

Da er vel alle enige. Du får tilgi meg for at jeg er et lite troll i dag :P

No prob! Av og til trenger visse ting litt mere inngående forklaring :)

Anonym poster: 4a5baf0046b452148fb5367417a423e2

Gjest Stine25
Skrevet

Jeg skjønner det ikke. Er disse kvinnene dårlige tapere? De fleste kvinner sliter med selvbilde og søker bekreftelser i menn. Noen kvinner velger å være konstuktive, å se hvor mange menn de faktisk kan forføre å få. Og ønsker de å være enda mer avanserte og trenger en sterkere utfordring, så søker de bekreftelser fra gifte menn, eller menn i forhold. Dette er jo en langt mer attraktiv måte å få bekreftelser på, enn å gnåle til nærmeste hankjønn om komplimenter? Man kan hetse forførende, attraktive kvinne som ønsker uforpliktet sex så mye man vil, men det endrer ikke det faktum at disse kvinnene faktisk jobber for bekreftelsene sine og er konstuktive, mens sutrehønene blir sofasittende og verbalt plagsomme me sin repeterende munndiare og evige mas og sikling etter oppmerksomhet og bekreftelser fra den allerede utbrente kjæresten, som egentlig har lagt seg ned for å dø, men som seigpines og holdes i livet av den selvsentrerte, late dama, som har som eneste mål i livet å få høre godordene fra hans munn til han ligger i kista.

Så forklar mer dette fenomenet. Å kalle en attraktiv kvinne som tar sakene i egne hender og faktisk bidrar med litt forførende glede for bekreftelsene, er mindreverdig på hvilken måte? Er det konkuansen de moraliserende kvinnene ikke takler? Hvorfor skal det liksom være bedre å være en tiltaksløs og kritiserende "oppmerksomhetshore" kontra en oppmerksomhets og nytelsessøkende kvinne som er sin egen lykkes sme og forfører dem hun vil ha i sengs?

Anonym poster: 76fbd7fe3c8610302fc00e86f10313ed

TS: Utifra det du lirer av deg, kan jeg ikke konstatere annet enn at evnen for empati er totalt defekt hos deg. Helt fraværende om ikke annet.

1. Du syns det er helt moralsk riktig å gå inn for å forføre en gift mann til sengs. Både for moro og for å "få bekreftelse"?

2. Du avskriver alle kvinner som er i et forhold som "tiltaksløse, late, selvsentrerte, sofaslitere, verbalt plagsomme og sutrehøner"? Hvor er grunnlaget for denne uttalelsen?

3. Har du tenkt over det faktum at det etter ALL sannsynlighet er du som sliter med et oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov ?

Alle mennesker trenger å få bekreftelse, anerkjennelse.. Men det betyr ikke nødvendigvis at det beste måten å få dette på er på bekostning av andres lykke og trygghet. Det du sikter til, er forkastelig på alle måter for alle mennesker med et snev av empati. Å leke med andres følelelesliv og samvittighet på den måten finnes det ikke unnskyldninger for i det heletatt, det kan vel heller kategoriseres som ondskapsfullt.

Det minner meg forøvrig på da min kjære fortalte meg en gang vi var på byen, og de desperate oppmerksomhetssyke beilerene hans stadig forsøkte å få bekreftelse fra han, og dristet seg til og med til å spørre om han ikke synes de var penere enn meg. Vi lo godt, sammen. Han syntes de var patetiske og stakkarslige som hadde så liten respekt, både for seg selv og meg.

Jeg deler iallfall ikke din oppfatning av hva som definerer en sterk og selvstendig kvinne som er sin egen lykkes smed.

En liten parallell satt på spissen til ettertanke:

La oss si du og en medstudent sitter ved siden av hverandre på eksamen. Du har ingenting å stille opp med, du har ikke lest, mens vedkommende ved din side har studert hardt, og jobbet målrettet for å få til denne eksamen. Heldig som du er åpner det seg en mulighet ved innlevering der du samler sammen besvarelsene og bytter ut navnene. Tar all ære, forsøker å stjele noe du ikke er berettiget til. Ødelegger for en medstudent, nettopp fordi du føler det både er gøy å skade andre og fordi du mener du som ikke har jobbet for det fortjener anerkjennelsen mer enn den late jævelen av en sofasliter og sutrekopp som har investert mye tid, kjærlighet og arbeid for å få en lysende fremtid... Virkelig ?

Gjest dendama
Skrevet

Applaus til TS innlegg !

Mvh en singel voksen kvinne som er rystet over hvordan mange egoistiske, late, destruktive kvinner behandler sine menn !

Ang utroskap vil jeg bare si følgende på bakgrunn av å ha mottatt en del henvendelser fra menn i forhold etter at jeg ble singel :

Disse gutta er sulteforet på nærhet, sex og oppmerksomhet fra sin kvinne, som bruker dem stort sett som arbeidshest i hjemmet, kredittkortbetaler og hakkekylling.

Jeg har aldri involvert meg med noen av dem, men jeg har spurt alle som en hvorfor de ønsker dette.... de forteller alle den samme historien !

Skjerp dere jenter, alt handler nemlig ikke bare om dere selv. Først den dagen dere innser dette blir dere faktisk lykkelige ... tro meg ;)

Gjest Jente
Skrevet

Applaus til TS innlegg !

Mvh en singel voksen kvinne som er rystet over hvordan mange egoistiske, late, destruktive kvinner behandler sine menn !

Ang utroskap vil jeg bare si følgende på bakgrunn av å ha mottatt en del henvendelser fra menn i forhold etter at jeg ble singel :

Disse gutta er sulteforet på nærhet, sex og oppmerksomhet fra sin kvinne, som bruker dem stort sett som arbeidshest i hjemmet, kredittkortbetaler og hakkekylling.

Jeg har aldri involvert meg med noen av dem, men jeg har spurt alle som en hvorfor de ønsker dette.... de forteller alle den samme historien !

Skjerp dere jenter, alt handler nemlig ikke bare om dere selv. Først den dagen dere innser dette blir dere faktisk lykkelige ... tro meg ;)

Jeg lurer bare på, de gangene du har værti forhold. Går du automatisk over i kategorien "lat egoistisk sofasliter" med en kjæreste som er sulteforet på nærhet, sex og oppmerksomhet? Er det både naturlig, moralsk riktig at andre medsøstre, vel vitende om at du er kjæresten hans, likevel forfører han? Så lenge de blir lykkelige av det så er det "riktig"?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer bare på, de gangene du har værti forhold. Går du automatisk over i kategorien "lat egoistisk sofasliter" med en kjæreste som er sulteforet på nærhet, sex og oppmerksomhet? Er det både naturlig, moralsk riktig at andre medsøstre, vel vitende om at du er kjæresten hans, likevel forfører han? Så lenge de blir lykkelige av det så er det "riktig"?

De fleste kvinner går inn i forhold med menn mtp på gjøre dem til sin personlige arbeidshest, ja. HAdde de bare vært ute etter sex, kos og noen å nyte livet med, hadde de nemlig ikke blitt så fortilt over at en annen kvinner får gjøre det samme med mannen hennes. Men de skal ha en slave i mannen som de kan utnytte som en ressurs.

Gjest skremmende
Skrevet

Selvfølgelig er det det! I dag handler alt om MEG MEG MEG og MINE behov, empati er avlegs og det som gjør MEG lykkelig er riktig uansett hvor ulykkelig andre blir av MINE handlinger. Det er ikke MITT problem om andre såres, JEG vil leve MITT liv som JEG vil. Dette er det mange som lever etter i dag.

Lurer noen ganger på hvordan de kommer til å oppdra eventuelle barn..

Skrevet

Applaus til TS innlegg !

Og det er naturligvis ingen mulighet for at disse mennene ser forholdene sine gjennom egne filtre og dermed beskriver de litt «skjevt»?

Eller at de kanskje til og med endrer litt på ting for å oppnå noe de ønsker her og nå?

Gjest Nils-Per
Skrevet

Selvfølgelig er det det! I dag handler alt om MEG MEG MEG og MINE behov, empati er avlegs og det som gjør MEG lykkelig er riktig uansett hvor ulykkelig andre blir av MINE handlinger. Det er ikke MITT problem om andre såres, JEG vil leve MITT liv som JEG vil. Dette er det mange som lever etter i dag.

Lurer noen ganger på hvordan de kommer til å oppdra eventuelle barn..

Plassere dem i barnehage, så SFO, deretter minst en organisert fritidsaktivitet per dag sånn at en kan være minst mulig med ungene i "en ellers travel hverdag"?

Gjest Stine25
Skrevet

De fleste kvinner går inn i forhold med menn mtp på gjøre dem til sin personlige arbeidshest, ja. HAdde de bare vært ute etter sex, kos og noen å nyte livet med, hadde de nemlig ikke blitt så fortilt over at en annen kvinner får gjøre det samme med mannen hennes. Men de skal ha en slave i mannen som de kan utnytte som en ressurs.

Er du helt tett eller? Ja, DE ALLER FLESTE kvinner er drittkjærringer som ikke har annet mål i livet enn å utnytte partneren sin som slave. Og de RESTERENDE er noen luddere uten empati. Flott hvordan dere setter alle kvinner i verden i to enkle kategorier. Tommel opp :)

Det er tydeligvis ikke noe håp for menneskeheten.. Glad jeg omgir meg med mennesker som er gode og som ikke passer inn i noen av de kategoriene. Føler meg veldig privilegert

Gjest Snuppi
Skrevet

Arbeidshest faktisk.... Fy fader det finnes mange dumme menn!

AnonymBruker
Skrevet

Arbeidshest faktisk.... Fy fader det finnes mange dumme menn!

Vil du se å legge fra deg dette mannehatet ditt, snarest, snuppi! Jeg vil ha meg frabedt slike holdninger i min tråd. Takk.

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Vil du se å legge fra deg dette mannehatet ditt, snarest, snuppi! Jeg vil ha meg frabedt slike holdninger i min tråd. Takk.

Sunn fornuft er en mangel i denne tråden!

Du har ingen respekt!

Endret av Snuppi
Skrevet

Gifte og opptatte kvinner er også attraktive for menn. Hvorfor klager du? Sånn er livet. Denne konstante sytinga om kvinner, du skyter deg selv i foten.

Skrevet

HAdde de bare vært ute etter sex, kos og noen å nyte livet med, hadde de nemlig ikke blitt så fortilt over at en annen kvinner får gjøre det samme med mannen hennes.

Gjelder det andre veien også? Er det OK om kvinner er utro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...