Gå til innhold

Hvorfor hakker kvinner på kvinner som er konstruktive for selvbekreftelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det ikke. Er disse kvinnene dårlige tapere? De fleste kvinner sliter med selvbilde og søker bekreftelser i menn. Noen kvinner velger å være konstuktive, å se hvor mange menn de faktisk kan forføre å få. Og ønsker de å være enda mer avanserte og trenger en sterkere utfordring, så søker de bekreftelser fra gifte menn, eller menn i forhold. Dette er jo en langt mer attraktiv måte å få bekreftelser på, enn å gnåle til nærmeste hankjønn om komplimenter? Man kan hetse forførende, attraktive kvinne som ønsker uforpliktet sex så mye man vil, men det endrer ikke det faktum at disse kvinnene faktisk jobber for bekreftelsene sine og er konstuktive, mens sutrehønene blir sofasittende og verbalt plagsomme me sin repeterende munndiare og evige mas og sikling etter oppmerksomhet og bekreftelser fra den allerede utbrente kjæresten, som egentlig har lagt seg ned for å dø, men som seigpines og holdes i livet av den selvsentrerte, late dama, som har som eneste mål i livet å få høre godordene fra hans munn til han ligger i kista.

Så forklar mer dette fenomenet. Å kalle en attraktiv kvinne som tar sakene i egne hender og faktisk bidrar med litt forførende glede for bekreftelsene, er mindreverdig på hvilken måte? Er det konkuansen de moraliserende kvinnene ikke takler? Hvorfor skal det liksom være bedre å være en tiltaksløs og kritiserende "oppmerksomhetshore" kontra en oppmerksomhets og nytelsessøkende kvinne som er sin egen lykkes sme og forfører dem hun vil ha i sengs?

Anonym poster: 76fbd7fe3c8610302fc00e86f10313ed

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest huskerikkepassor
Skrevet

Fordi en sterk kvinne ikke skal trenge å søke bekreftelse av menn. Jeg har egentlig ikke noe problem med at kvinner forfører de hun vil ha så lenge vedkommende er single. Å jobbe og aktiv søke etter bekreftelse av gifte menn og kalle dette for en utfordring er både trist og forkastelig.. Å være sin egen lykkes sme er godt det, men ikke om man avfeier alle andres følelser i samme slengen.

Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg:)

Skrevet

Har du tatt provokasjonstrusa på deg i dag? :ler2:

De får 'jobbe for bekreftelsene sine' fra andre kvinner også da. ;)

• Liker 5
Skrevet

Mener du at man må være "tiltaksløse og kritiserende oppmerksomhetshorer" om man misliker at andre kvinner ønsker å forføre gifte menn?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Folk liker ikke egoisme i så stor grad.

Anonym poster: b11559e2628af97a353a4c6a3ddb0f3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk liker ikke egoisme i så stor grad.

Anonym poster: b11559e2628af97a353a4c6a3ddb0f3c

Nei, jeg skjønner det at egoister ikke liker at andre gjør det de kan for sin egen glede.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi en sterk kvinne ikke skal trenge å søke bekreftelse av menn. Jeg har egentlig ikke noe problem med at kvinner forfører de hun vil ha så lenge vedkommende er single. Å jobbe og aktiv søke etter bekreftelse av gifte menn og kalle dette for en utfordring er både trist og forkastelig.. Å være sin egen lykkes sme er godt det, men ikke om man avfeier alle andres følelser i samme slengen.

Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg:)

Sterke kvinner har som regel fokus på alt annet enn nettopp det å være sterke kvinner. Hvorfor skulle det være en sak om mennene er gifte eller ikke. Klarer man å forføre dem klarer man vel å holde det sjult for tredjeparten, så ingen skade trenger skje.

Gjest Gjest
Skrevet

De som søker bekreftelse på denne måten, er ikke attraktive, interessante, selvstendige kvinner.De er usikre kvinner med dårlig selvbilde, som føler seg litt mer verdifull når de nedlegger en opptatt mann, fordi:

1.) han er opptatt, ergo : tilhører andre, men tar seg bryet med å ha sex med henne : gir henne bekreftelse, og at en annen dame har valgt han ut, gir og hennes tynne selvbilde et boost.

2.) selvdestruktive : ødelegger for andre

3. ) mangler empati, respekt og moral

Sexy og forførende? Nope! Her handler det om et skadeskutt menneske som alltid trenger bekreftelse fra andre for å føle seg verdifull, helst på bekostning av andre.

Skrevet

Sterke kvinner har som regel fokus på alt annet enn nettopp det å være sterke kvinner. Hvorfor skulle det være en sak om mennene er gifte eller ikke. Klarer man å forføre dem klarer man vel å holde det sjult for tredjeparten, så ingen skade trenger skje.

Man kan bli oppdaget, få kjønnssykdommer, HIV, bli gravid osv.

Gifte menn har ofte barn også... Synes det er litt dumt å risikere å ødelegge en familie kun for gleden ved å ha forført en gift mann.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De som søker bekreftelse på denne måten, er ikke attraktive, interessante, selvstendige kvinner.De er usikre kvinner med dårlig selvbilde, som føler seg litt mer verdifull når de nedlegger en opptatt mann, fordi:

1.) han er opptatt, ergo : tilhører andre, men tar seg bryet med å ha sex med henne : gir henne bekreftelse, og at en annen dame har valgt han ut, gir og hennes tynne selvbilde et boost.

2.) selvdestruktive : ødelegger for andre

3. ) mangler empati, respekt og moral

Sexy og forførende? Nope! Her handler det om et skadeskutt menneske som alltid trenger bekreftelse fra andre for å føle seg verdifull, helst på bekostning av andre.

Lett å sitte å synse sammen sånn røre mens man sitter passivt på sofaen, og kun lager unnskyldninger for seg selv for å slippe å bidra til eget selvbildet på en aktiv og konsturktiv måte, med høyst målbare effekter? I det minste gjør disse kvinnene noe aktivt annet enn å fordømme andre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man kan bli oppdaget, få kjønnssykdommer, HIV, bli gravid osv.

Gifte menn har ofte barn også... Synes det er litt dumt å risikere å ødelegge en familie kun for gleden ved å ha forført en gift mann.

Det får vel være opp til mennene hva de vi risikere eller ei. Dette kan man ikke laste selvrealiserende kvinner for.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir smigret. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det ikke. Er disse kvinnene dårlige tapere? De fleste kvinner sliter med selvbilde og søker bekreftelser i menn. Noen kvinner velger å være konstuktive, å se hvor mange menn de faktisk kan forføre å få. Og ønsker de å være enda mer avanserte og trenger en sterkere utfordring, så søker de bekreftelser fra gifte menn, eller menn i forhold. Dette er jo en langt mer attraktiv måte å få bekreftelser på, enn å gnåle til nærmeste hankjønn om komplimenter? Man kan hetse forførende, attraktive kvinne som ønsker uforpliktet sex så mye man vil, men det endrer ikke det faktum at disse kvinnene faktisk jobber for bekreftelsene sine og er konstuktive, mens sutrehønene blir sofasittende og verbalt plagsomme me sin repeterende munndiare og evige mas og sikling etter oppmerksomhet og bekreftelser fra den allerede utbrente kjæresten, som egentlig har lagt seg ned for å dø, men som seigpines og holdes i livet av den selvsentrerte, late dama, som har som eneste mål i livet å få høre godordene fra hans munn til han ligger i kista.

Så forklar mer dette fenomenet. Å kalle en attraktiv kvinne som tar sakene i egne hender og faktisk bidrar med litt forførende glede for bekreftelsene, er mindreverdig på hvilken måte? Er det konkuansen de moraliserende kvinnene ikke takler? Hvorfor skal det liksom være bedre å være en tiltaksløs og kritiserende "oppmerksomhetshore" kontra en oppmerksomhets og nytelsessøkende kvinne som er sin egen lykkes sme og forfører dem hun vil ha i sengs?

Hvor får du det fra at den typen kvinner må være attraktive? Er man løs nok i trusestrikken får man før eller senere napp uansett hvordan man ser ut ;)

Anonym poster: 4a5baf0046b452148fb5367417a423e2

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg blir smigret. ;)

Det er du som har startet denne tråden som anonymbruker.

Finn heller på noe annet. Tragisk!!

Skrevet

Lett å sitte å synse sammen sånn røre mens man sitter passivt på sofaen, og kun lager unnskyldninger for seg selv for å slippe å bidra til eget selvbildet på en aktiv og konsturktiv måte, med høyst målbare effekter? I det minste gjør disse kvinnene noe aktivt annet enn å fordømme andre.

Ah, like inlegget ditt, det var overhodet ikke med vilje.. hva får deg til å tro at vi som ikke går etter gifte mannfolk har dårllig selvbilde? Jeg har et godt selvbilde, jeg fortjener det beste, jeg fortjener derfor en mann som har lyst på meg og bare meg. Jeg har ikke problemer med å få bekreftelser av menn f. eks på byen, og synes det er kjekt av og til det altså. Men hvor mange menn som ønsker å ligge med meg spiller overhodet ikke inn på mit selvbile..

Dersom du er så desperat at du får forhøyet selvbildet av å ligge med gifte menn så har du et stort problem, og svært lite selvbilde. Og da er det på tide du kommer deg til en psykolog!

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hva vet du om jeg sitter passivt på sofaen for å slippe å bidra til eget selvbilde på en aktiv og konstruktiv måte, "med høyst målbare effekter"? Jeg trenger ikke å bevise noen for at jeg er noe, for det er nettopp DET som er cluet her! De som MÅ ha bekreftelse, har dårlig selvbilde. Jeg som har bra selvbilde, er glad i meg selv, trenger ikke legge ned eller bli lagt ned , for den del, av opptatte menn. Jeg fortjener bedre! Jeg fortjener en som bare vil ha meg, en jeg er nr 1 for! Og bare til opplysning: jeg er attraktiv, vakker, kan få nesten hvilken som helst mann i seng om jeg vil, men jeg har ikke behov for det! Jeg vil ha sex med en jeg har følelser for vice versa.

Gjest Gjest
Skrevet

Det får vel være opp til mennene hva de vi risikere eller ei. Dette kan man ikke laste selvrealiserende kvinner for.

"Selvrealiserende kvinner"..haha.....Hadde du sett venninna mi ( som er blandt de kvinnene du nå beskriver, ligger med alle som er opptatte ) og meg, hadde du fort sett hvem som har mest draget...

Venninna mi er full av komplekser ( men jeg er glad i henne for det ), jeg er trygg på meg selv, trenger ikke den bekreftelsen hun søker, får mye mer oppmerksomhet fra menn enn hun gjør...Kan du forklare det?

AnonymBruker
Skrevet

"Selvrealiserende kvinner"..haha.....Hadde du sett venninna mi ( som er blandt de kvinnene du nå beskriver, ligger med alle som er opptatte ) og meg, hadde du fort sett hvem som har mest draget...

Venninna mi er full av komplekser ( men jeg er glad i henne for det ), jeg er trygg på meg selv, trenger ikke den bekreftelsen hun søker, får mye mer oppmerksomhet fra menn enn hun gjør...Kan du forklare det?

Om ikke han kan så kan jeg! Slike ekte kvinner som deg oser klasse. Disse som legger seg ned med hensikt med gifte (idioter vel å merke) oser mere som "ett enkelt ligg" Tøm & røm er greit for noen, men vi ekte menn trenger klasse ;)

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Så forklar mer dette fenomenet. Å kalle en attraktiv kvinne som tar sakene i egne hender og faktisk bidrar med litt forførende glede for bekreftelsene, er mindreverdig på hvilken måte?

Det er vel bare det at man trenger bekreftelse fra andre for å føle seg bra. Så kaster man salt i såre med å bruke gifte menn til å skaffe seg den bekreftelsen.

Gjest .-L-.
Skrevet

Tøm & røm er greit for noen, men vi ekte menn trenger klasse ;)

Ekte menn?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...