~umulia~ Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Jaha, da så. Noe spesielt du sikter til??????
Gjest sint og lei seg Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Hadde en eks som sa han ville ha meg tilbake. Fikk det han ville og stakk!! Tilbake sitter jeg .
Gjest Xavia Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Det var jo leit! Man blir ofte blind for sånne feller når man er forelska kanskje??? :-(
Gjest sint og lei seg Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Vi har hatt det tøft tidligere og jeg ble så gla og tenkte at NÅ. Uff, er helt frustrert jeg nå. Veksler mellom å ha lyst til å sende han meldinger å be han dra dit pepper'n gror til å spørre om han ikke kan være så snill. Har aldri følt meg så patetisk , trist og lei meg noen gang. Ikke orker jeg å gå på jobb og alt er møkk.
Gjest baby-E Skrevet 23. mars 2004 #6 Skrevet 23. mars 2004 Veksler mellom å ha lyst til å sende han meldinger å be han dra dit pepper'n gror til å spørre om han ikke kan være så snill.. Dropp meldingen....å hev deg over han!! Veit det ikke rer lett, men du vil føle deg bedre etterhvert, og da vil du bare angre på at du gadd å bruke energi på han!! Ta tiden til hjelp!! :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen...... Gi ALDRI en mann FOR mye, FOR fort! Ta det sakte, skritt for skritt. Og hold igjen til det føles hundre prosent riktig! Ikke 90, men helst 110..... Hvis ikke kan du belage deg på mange skuffelser her i livet.
Mr. Brownstone Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 Jeg er enig. Vi er noe herk. Men kan i tillegg tilføye at kvinner er noen hespetre.
Gjest bare lille meg... Skrevet 24. mars 2004 #9 Skrevet 24. mars 2004 Jeg er enig. Vi er noe herk. Men kan i tillegg tilføye at kvinner er noen hespetre. hvorfor skjære alle over en kam??? :o
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #10 Skrevet 24. mars 2004 hvorfor skjære alle over en kam??? :o Ja, for det er jo bare menn som er noe drit. Må ikke dra damene ned i søla også :o
Gjest bare lille meg... Skrevet 24. mars 2004 #11 Skrevet 24. mars 2004 Ja, for det er jo bare menn som er noe drit. Må ikke dra damene ned i søla også :o var jo ikke det jeg mente!!!! kan skjønne at noen er herk-både kvinner og menn! Men det gjelder jo ikke alle! Vil absolutt ikke kalle menn for noe hærk! ikke kvinner heller!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #12 Skrevet 24. mars 2004 var jo ikke det jeg mente!!!! kan skjønne at noen er herk-både kvinner og menn! Men det gjelder jo ikke alle! Vil absolutt ikke kalle menn for noe hærk! ikke kvinner heller! Skjønte det dahh. Bare reagerte bittelitt på at kommentaren din først kom når alle jentene også ble skjært over kammen
Gjest bare lille meg... Skrevet 24. mars 2004 #13 Skrevet 24. mars 2004 Skjønte det dahh. Bare reagerte bittelitt på at kommentaren din først kom når alle jentene også ble skjært over kammen Leste den ikke før.... så derfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå