Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

SLETTET

Endret av Noraaa
Videoannonse
Annonse
Gjest lisha
Skrevet

jeg ville tatt det heeeeeeeeeeeeelt med ro!

Skrevet

Det er alltid flaut første gangen. Spørsmål kommer. Du er tross alt lille barnet deres :P. Ingen fare, han takler det nok :)

Skrevet

Du kan jo fortelle foreldrene dine at du har fått kjæreste (om de ikke vet det fra før) og si at han skal komme å se film hos deg (elns). Og at du da vil være alene med han, slik han blir vant til å være hos deg. Foreldrene dine kan jo godt hilse på han da, så får både han og foreldrene dine møtt hverandre. Tror ikke jeg ville hatt kjæresten min på middag med familien de første gangene.

AnonymBruker
Skrevet

Lær deg å knyte dine egne skolisser.

Anonym poster: 6b93afba7593c06437d445feb8080ad5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

*sukk* ja tidene har sannelig forandret seg fra den gang da jeg var ung. Den gang da inviterte man med glede kjæresten hjem til å treffe både foreldre og besteforeldre. Den gang da fikk man velsignelse fra hele slekten til å bli sammen med den man var sammen med og forhold varte og man vokste på det sammen.

Dagens ungdom bytter jo kjærester så ofte at de er flaue for å vise foreldrene sine sitt siste "kap".

Anonym poster: 7f5ad7a14781a793a9d85f5116ee59f8

Skrevet

TS, du er 13 år og vet ikke hva det er å elske noen.

Skrevet

For du er 21 og vet alt om kjærlighet?

Gjest Elseby13
Skrevet

13 og elsker ham og har funnet den du lette etter? Kom deg tilbake i sandkassa! Og knyt skolissene selv, jente.

Skrevet

Og du er liksom ekspert på kjærlighet eller? Tror du ikke jeg klarer å kjenne på mine egene følelser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...