Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer fra en familie hvor folk har plenty av utstråling, veldig sosiale og trygge folk, og i tillegg til det smiler de en del. Jeg har visst selv denne utstrålingen som smitter over andre og som gjør andre glade.

Nå lurer jeg på om jeg er så vant til god utstråling at jeg er litt immun? Jeg merker jo at utstråling i seg selv ikke helt biter på meg, der andre jenter ville vært helt supersjarmert siden gutten er interessert og veldig selvsikker. Selvfølgelig elsker jeg bra utstråling og gode vibes, men jeg blir ikke såå lett tiltrukket av det.

Noen som kjenner seg igjen?

Poster som anonym på denne siden det høres litt blærete ut.

Anonym poster: 29ba9f6628593f74b477569fee3e8768

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner et par stykker i din situasjon, og jeg tror faktisk de er litt immune eller mer vant med det da så de ikke merker så mye til det. Det virker ihvertfall slik. :)

Anonym poster: 7edaf3ae8919e9c2ab6e7668c19e30d5

Skrevet

Utstråling krever gjerne at man samtidig har en viss selvsikkerhet. Og har man det, vil man samtidig ikke bli så lett smigret som de som mangler denne selvsikkerheten.

Så nei, tror ikke man er mer immune mot utstråling om man har det selv. Jeg tror bare man reagerer annerledes på det enn de som har mindre selvsikkerhet enn en selv :)

• Liker 1
Gjest RockOn
Skrevet

Jeg tror ikke utstråling har noe med selvsikkerhet, da jeg kjenner et par som ikke er direkte selvsikre (ikke sjenerte heller) men har en utstråling som omtrent slår deg i gulvet..

Skrevet

Jeg tror ikke utstråling har noe med selvsikkerhet, da jeg kjenner et par som ikke er direkte selvsikre (ikke sjenerte heller) men har en utstråling som omtrent slår deg i gulvet..

Finnes kanskje flere enn en årsaker til utstråling?

AnonymBruker
Skrevet

Sant nok, RockOn. Jeg har dårlig selvtillit, og har tilsynelatende god ustråling. Har liksom alltid tenkt at god selvtillit betyr god utstråling, og dermed har jeg brukt lang tid på å skjønne at jeg har god utstråling egentlig. Det stemmer jo ikke at utstråling øker i takt med selvsikkerhet. Har derimot tenkt at det finnes forskjellige typer utstråling. Jeg kjenner en jente som mistet utstrålingen sin da hun ble mer selvsikker, hun hadde en viss sjarm da hun var litt mer sjenert.

TS

Anonym poster: d5e3d78adefd8472f35bf5958cd20222

Skrevet

Hehe. Jeg liker at du kaller det "immun mot utstrålig" - det synes jeg var en litt morsom måte å si det på :)

Jeg tenker at det høres ut som om du er vant til å bli møtt med sjarm, humor og komplimenter, og at det skal mer til enn at noen er hyggelige og sjarmerende mot deg for at du skal bli tiltrukket av dem?

Isåfall kjenner jeg meg igjen. Jeg er vant til at jeg har en god og lett tone med de fleste jeg treffer, så for at jeg skal like noen, så må det være noe mer i tillegg! :)

Gjest RockOn
Skrevet

Finnes kanskje flere enn en årsaker til utstråling?

Jorda, men jeg tror at da det kommer til selvsikkerhet er utstrålingen en annen type. Kanskje jeg som er merkelig,men folk som utstråler selvsikkerhet synes ikke jeg er noe sjarmerende i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...