Gjest ts Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Jeg og sambo har en tøff krangleperiode, der jeg har lagt meg kl 9 pga sinne hver dag i en uke.. Vi prøver å fikse opp, men jeg blir så lei meg etterpå at jeg ikke greier å glemme, og så er det på an igjen.. Vi har vært samboere i ca 3 mnd, og det er tøffere enn jeg trodde. Vi er bestevenner, soulmates, og jeg elsker han over alt. Alikevel sliter vi veldig med å komme utav den onde sirkelen. Når jeg tenker på at jeg kasta bort en kveld på krangling og grining,så blir jeg lei meg igjen.. Så blir alt bare enda værre.. Vi snakker ut, og prøver å fikse opp, men når jeg våkner,så er den vonde følelsen der. Og når jeg er slik greier jeg ikke se lyspunktene. Jeg "glemmer" hvor mye jeg elsker ham, og hvor fint vi har det.. Er det flere som har det slik?? Føler meg som en dramaqueen..stakkar mann
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Ta en skikkelig pratekveld, og løser ikke det noe så kanskje han ikke er drømmeprisen allikevel! Lykke til Anonym poster: 26e2fb16a2732317ac6d3321cc13a9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå