Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting? Kjæresten min er en mann på 30 og han bruker messenger en del. Jeg fikk koden igår for å sjekke om det var kommet en mail fra banken vedr et lån, og da poppet det opp en kvinne med en beskjed under messenger knappen. Han sier han ikke vet hvem hun er og hvorfor hun ligger på kontaktlisten hans.

Er det ikke så at du må adde folk på messenger som på facebook? Altså at ingen fremmede kan finne din hotmail adresse og komme i kontakt med deg på messenger, uten at du har lagt dem til selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dizzie.o_0
Skrevet

På messenger må du godta folk på samme vis som facebook, det er helt riktig.

Men helt random folk kan få tak i msn-adressen og adde deg, og jeg selv har litt som refleks å godta for å sjekke senere om det er noen jeg faktisk kjenner.

• Liker 1
Skrevet

Tror kanskje det er avhengig av innstillinger. . At du faktisk må huke av en boks for at kun venner skal kunne legge deg til eller kontakte deg. Men nå er det evigheter siden jeg har brukt MSN, mulig jeg roter .

• Liker 1
Skrevet

Han sier han ikke har addet eller godkjent selv.

Skrevet

Kan jo hende han har en fortid på chat eller noe? Jeg hadde veldig mange jeg ikke kjennte på msn etter jeg var mye på forskjellige chatter før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Messenger fungerer litt som facebook, man må legge til adressen din for å få deg på kontaktlisten. Det finnes alltid en sjanse for at hun fikk tak i adressen hans et annet sted (på venners kontaktliste, f.eks.), men det vanligste er jo at enten han eller hun la til den andre fordi de har snakket før og gjerne ville snakke mer. Det trenger jo ikke være noe muffens, men beskjeden du så fra henne gav deg vel et lite hint om det er helt uskyldig eller ikke.

Anonym poster: e4c0ca2da77c90fe55e54bffd51da120

Skrevet

Beskjeden var for kort til at den kunne tolkes tror jeg? "Thats life" var alt som sto der. Han pleier å huske "alt" men akkurat dette? Nei...

Skrevet

Mulig noen synes jeg er litt naiv nå, men... : hvorfor ville han gitt deg passordet til hotmail kontoen hans dersom han har noe å skjule? Det er vel slik at msn og hotmail kontoen har samme passord, slik er det i hvertfall hos meg.

• Liker 3
Skrevet

Dersom han ikke har noe å skjule så kan han vel bare innrømme at han vet hvem hun er og hva som er fortiden der da? Jeg skjønner ikke at menn som kommer med halvkveder istedenfor å si det som det er. Men han påstår alt mulig annet, og han har veldig god hukommelse, så det henger ikke sammen kan du si?

Og nå har han plutselig sletta messenger/hotmail kontoen sa han... Veldig rart syns jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke visste at man ble logget på messenger når man logger på mailen, og dermed ikke tenkte det var "farlig" å gi deg passordet til mailen. Ikke det svaret du ville høre kanskje, men en mulig teori...

Anonym poster: 423904bcd371f8c3a8eb471b9012c895

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen stor ting dette. Men jeg syns det er litt.. rart..?

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Han må jo ha godkjent henne. Hvorfor spiller du ikke litt tilbake med denne jenta?

Skriv "Long time, no see" til henne og se hva hun svarer. :icon_lol:

Endret av LonelyAngel
AnonymBruker
Skrevet

"Long time, noe see"

"noe"? :klo:

Anonym poster: b4205fb88d92ba4f1d3a30c34354829e

• Liker 2
Skrevet

Fort gjort å adde folk du ikke vet hvem er på messenger, synes jeg. Gjort det selv. Ville ikke ha tenkt så mye over det. Siden dama skrev på engelsk kan det kanskje også tenkes at hun er en konto bestående av en auto-message funksjon, og ikke en fakisk dame?

Skrevet

Han må jo ha godkjent henne. Hvorfor spiller du ikke litt tilbake med denne jenta?

Skriv "Long time, no see" til henne og se hva hun svarer. :icon_lol:

Han har jo sletta kontoen?

Men helt ærlig? Hva tror dere?

Skrevet

Dersom han ikke har noe å skjule så kan han vel bare innrømme at han vet hvem hun er og hva som er fortiden der da? Jeg skjønner ikke at menn som kommer med halvkveder istedenfor å si det som det er. Men han påstår alt mulig annet, og han har veldig god hukommelse, så det henger ikke sammen kan du si?

Hva om han har sagt sannheten? Er du ikke fornøyd med forholdet siden du er på utkikk etter feil?

Antageligvis så kjenner ikke jeg til hvor 25% på hotmail lista stammer ifra eller hvem de er. En skikkelig horebukk med andre ord.

Skrevet

På min msn kommer det plutselig opp folk jeg ikke aner hvem er, og de skriver randome meldinger på engelsk. Tror det er noe sånn virusgreier og at det er en maskin som skriver.

• Liker 1
Skrevet

MSN er annerledes enn Facebook på den måten. På Facebook kan hvem som helst søke opp navnet ditt og legge deg til hvis du har åpen profil, mens på MSN må du allerede vite emailadressen og dermed kjenne personen fra før på en eller annen måte. Det er veldig usannsynlig at han ikke har snakket med denne jenta før. Hun er nok ei jente han har chattet med. Han vil bare ikke innrømme det.

• Liker 1
Gjest Dizzie.o_0
Skrevet

Da lurer jeg litt på hvordan jeg har 20+ nye folk som har lagt meg til og venter på å bli godkjent, når jeg ikke har brukt messenger på år og dag..

Skrevet

Da lurer jeg litt på hvordan jeg har 20+ nye folk som har lagt meg til og venter på å bli godkjent, når jeg ikke har brukt messenger på år og dag..

Men det er vel folk du allerede kjenner fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...