AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Hvis personen du elsker ikke alltid er så snill. Blokker deg ut tidvis, og har utbrudd med masse slemme ord. Truer med å kutte kontakten, truer med å finne andre damer osv. Personen har du ikke sett på to måneder, Og den vil møte deg igjen. Og den personen er dødssyk, og har ikke lenge igjen å leve. Du vet det blir tøfft å møtes, og så skilles igjen. Uvisst hvordan møtet blir, og hvilket humør personen er i. Man sier ikke nei til å møte en dødssyk som ber om å treffes? Jeg har alltid stått støtt ved hans side. Tilgitt vonde episoder gang på gang. Det beste hadde vært å bryte kontakten. Da jeg praktisk talt er skadet av hele forholdet. Jeg er dypt deprimert, og går på antidepressiva. Men pga at han er syk, klarer jeg ikke å tenke på at jeg velger "feil", og får dårlig samvittighet resten av livet. Mest sannsynlig er det min siste sjanse til å se han før han går bort. Hva ville du gjort? Tips til hvordan jeg skal stå oppreist i tiden fremover? Det er ikke sikkert jeg får vite når han går bort. Og jeg kan ikke stille i begravelsen. Nei, han er ikke gift. Men det er andre grunner til det. Uvitenheten om at jeg aldri vet om han er sykere, eller borte tar knekken på meg. Han kan periodevis la være å ta tlf, svare på sms Jeg tenker da det verste. Tar nesten knekken på meg dette. Han har mange gode sider også. Jeg er totalt lost i ham. Skulle bare ønske jeg kunne være der for han 100% og at jeg fikk vise han kjærlighet og omsorg i hans siste tid. Værsånill, jeg trenger gode råd på veien. Anonym poster: 3900be89a34d876274edfb85da2be017
Gjest susidusi Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Jeg tror du vil angre om du IKKE møter han.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 TS her Dytter Trenger fler synspunkter :-) Anonym poster: 3900be89a34d876274edfb85da2be017
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Trist at en er dødssyk. Jeg forstår at man føler at man må møte og stille opp for personen som er syk. Men husk at du skal tenke på deg selv først. Du har selv blitt syk og har hele livet foran deg. Du skal leve med deg selv, så hvis han er årsaken til at du har blitt syk... ville jeg enten latt være å møte han eller satt han på plass rett å slett. Dødssyk eller ei. Du skal ikke bli behandlet som dritt når du velger å stille opp for noen. Anonym poster: a99a6523b5a6418c39541ffc8746015b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå