blåfugl1 Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Hei! Jeg har det ofte litt travelt om morgenen. Likevel sørger jeg alltid for å få i meg frokost, som er dagens viktigste måltid syns jeg. Som regel går det i havregrøt med vann og litt tørket frukt. Men uansett. Hvordan er det med å hive den i seg? Er det dumt? Ev. hvorfor? Og er en rask frokost bedre enn ingen i det hele tatt? Greit å vite :-)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Klart en rask frokost er bedre enn ingen! Jeg spiser også havregryn men med melk hver morgen,hiver det ikke i meg da,men er overbevist at det er allikevel bedre enn ingen. Anonym poster: 31120d1ccabefe8de23cff486ba221c3
blåfugl1 Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2013 Klart en rask frokost er bedre enn ingen! Jeg spiser også havregryn men med melk hver morgen,hiver det ikke i meg da,men er overbevist at det er allikevel bedre enn ingen. Anonym poster: 31120d1ccabefe8de23cff486ba221c3 Takk for svar! Det er kanskje ganske åpenbart, men man vet aldri hva man tror man vet også tar man feil, så liker alltid å dobbelt sjekke. Derfor elsker jeg forumet her! Får svar på absolutt alt mulig! :-)
KaDust Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Rask er bedre enn ingen! Men hvorfor må du kaste det i deg? Kan du ikke heller feks stelle i stand med frokosten kvelden før, så det bare er å sette seg ned å spise den? Man skal helst sitte når man spiser forresten. Ellers kan du jo stå opp litt tidligere, eller evt ta den med i bilen/på toget hva enn og spise den der. De dagene jeg er litt treg om morgnen tar jeg med frokostmuffinsen min og spiser i bilen
kathen Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 ja alt er bedre enn ingenting,jeg spiser havregryn selv, men med melk og nøtter i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå