Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg lurte på noen ting angående denne sykdommen. Hva er symptomene på dette? Denne sykdommen er i flere tilfeller i min nære familie, så jeg er litt ekstra på vakt, men vet ikke hva jeg skal "se" etter. Bør jeg ta blodprøve å teste meg selvom jeg er usikker på om jeg har noen symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #2 Del Skrevet 23. mars 2004 ta en titt her: http://www.ncf.no/?dokId=12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 23. mars 2004 #3 Del Skrevet 23. mars 2004 Dårlig mage, diare og oppkast. Tror ikke de kan finne ut av det med blodprøve. Du kan prøve eliminasjonsmetoden(kutte gluten i kosten) eller du må ta en gastroskopi(slange-med-kamera nedi magen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er visst ganske nytt nå at de kan til en viss grad se om man har cøliaki på blodprøver, finner de noe så må man ta gastroskopi for å være helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå