Strikkemamma Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Jeg sliter litt med huden min og hadde sårt trengt litt hjelp.. Er det noen dyktige hudpleiere her inne? Jeg er konstant rød på nesen og det plager LIVET av meg!! Er så lei av å dekke den til med concealer som flaker seg og blir tørr, hjelper heller ikke at jeg har litt store porer. Jeg får også blå ringer under øynene som jeg må kamuflere. Min store drøm er å få en jevn hudtone uten å bruke sminke (høres umulig ut). Finnes det noen mirakelkremer eller noe i den duren? Jeg bruker IKKE foundation, for jeg liker ikke å dekke til huden min, føles ut som jeg har en maske på meg da. Bruker concealer rundt øyne og på nese og litt blush + mascara. Hadde blitt såå takknemlig for tips! Jeg er så lei av huden min Hjertesukk fra meg.
Marionette Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Produkter fra Ole Henriksen har gjort vidunder for meg. Spesielt serumet
Strikkemamma Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2013 Produkter fra Ole Henriksen har gjort vidunder for meg. Spesielt serumet Hadde du samme problemer som meg? Andre tips mottas med stor takknemlighet!
Marionette Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Hadde du samme problemer som meg? Andre tips mottas med stor takknemlighet! Store porer og ringer under øynene ja. Ringene ble bedre med øyekremen (samt at øynene ikke lenger var så hovne). Serumet gir huden en fantastisk glød! Bruker ellers også rens, dagkrem og nattkrem fra Ole H. Fikk god hjelp og tips av en dame som jobbet på Steen og strøm i Oslo Endret 4. mars 2013 av EtraM
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Ser du små blodårer på nesen eller er den bare forkjølet rød? Anonym poster: 954f782ce91bb8fc51864d8abb92ccae
Katniss Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Jeg har veldig rød neste og kinn. Det beste tipset jeg har lest er å bruke foundation i en farge mørkere på kinn og nesa, og så bruke den vanlige fargen på foundation min i resten av ansiktet. Det funker bra for å dekke over rødheten.
Strikkemamma Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2013 Ser du små blodårer på nesen eller er den bare forkjølet rød? Anonym poster: 954f782ce91bb8fc51864d8abb92ccae Den er fokjølet rød. skrekk og gru.
Marionette Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Det går også an å bruke en primer som dekket rødhet under fondation, men da er vi jo over på sminke som TS ikke ønsket å bruke..
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #9 Skrevet 12. mars 2013 Det absolutte beste for deg høres det ut som er Matis Delicate serien for sensitiv hud, den roer ned rødhet på en fantastisk måte. Anonym poster: e9f4008aeb0f82c98e4003f041ba47cb 1
Latinas Skrevet 12. mars 2013 #10 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg har alltid vert plaget av kviser og ujevn hudtone i ansiktet mitt. Men etter at jeg startet med MD Formulation sine populære ansiktsrenser "Facial Cleanser" og "Face and Body Scrub" har hudtonen min blitt helt forandret, samt urenhetene er borte. Dette skjedde selvfølgelig over tid, da huden trenger tid på å fornye seg, osv. Har ikkje e'n eneste kvise i ansiktet mitt og har nå en helt jevn hudtone, den er også blitt mye klarere og gløder mer enn tidligere. Flere av mine nærmeste har også kommentert disse forandringene, og det sier mye om de store endringene produktet har oppnådd. Produktene har også stabilisert huden min da jeg ikke blir oljete i ansiktet som tidligere, men samtidig opprettholder produktene en fuktighet i ansiktet gjennom hele dagen, og blir derfor ikke tørr. På skolen går jeg som regel bare med mascara, øyenbrynspensel og blush i kinnene. Flere har blitt overasket over hvor pen huden er uten ansiktssminke og jeg føler meg kjempebra uten. Jeg elsker MD Formulations, og håper derfor serien forblir på markedet helt til den dagen jeg sover dypere enn dypest! Endret 12. mars 2013 av Latinas 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå