AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Jente 20 år, 51 kg, 164 høy. Matinntaket mitt i dag: Frokost: 1 egg 3 knekkebrød med skinke Lunsj: en Banan 3 lompe med fiskekaker 2 rugsprø med kyllingpålegg Middag: Joikaboller med poteter og gulrøtter Kvelds: 1 halvt egg 2 rugsprø litt sukkerfri syltetøy 1 plomme og en halv appelsin Har trent hard styrketrening i dag, og skal forsette sånn 3 ganger i uken. Så det jeg lurer på er om noen har peiling på hvor lang tid det tar før jeg vil se noen form for resultater? Og noe mer jeg bør tilføye når det gjelder maten? Anonym poster: e02b45c918577717af8bf16e8a467a71
Gjest Chili Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Det kommer helt an på hva målet ditt er. Mer musker? I så fall ville jeg lagt vekt på proteiner + sunne karbs, pluss moderat med sunt fett. Jeg ville økt inntaket av proteiner (kylling, magert svinekjøtt, egg, skyr/kesam osv), spist MER grønnsaker (!!!) og mer sunt fett (avokado, oliven/kokosolje, oliven, nøtter, peanøttsmør osv). Hard styrketrening 3 ganger i uken høres veldig bra ut, men jeg ville kombinert det med noen minutter kondisjonstrening også. Da kommer resultatene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå