Gå til innhold

Klassiske pumps som er gode å gå i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal i bryllup til våren, og har begynt jakten etter pumps. Jeg er derfor ute etter tips til skomerker som selger klassiske pumps som er kule å se på, og gode å gå i over lengre tid. Jeg skjønner at det er begrenset hvor "gode" pumps kan bli å gå i, men har dere noen pumps selv som virker å være bedre enn andre?

Blir takknemlig for alle innspill :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er på jakt etter noen høye, men vanlige svarte så vet jeg at Ecco har noen. De er ikke spesielt fine, men de er klassiske og ekstremt gode å gå i.

Skrevet

Hei!

Jeg skal i bryllup til våren, og har begynt jakten etter pumps. Jeg er derfor ute etter tips til skomerker som selger klassiske pumps som er kule å se på, og gode å gå i over lengre tid. Jeg skjønner at det er begrenset hvor "gode" pumps kan bli å gå i, men har dere noen pumps selv som virker å være bedre enn andre?

Har flere Clarks-pumps. Anbefales. Du kan også vurdere å kjøpe tynt silikon-innlegg til å ha foran i skoen. Hjelper mye når du skal bruke pumps lenge.

Skrevet

Hei!

Kan anbefale Adia pumps fra Bianco, beste jeg noen gang har hatt! Føttene mine tåler disse skoene enten det er trakking og shopping i London eller en helaften på byen. Billig er de også (rundt 400 kr), har slitt ut 2 par nå;-)

Gjest Skjæra
Skrevet

Erfaringsmessig vet jeg at de skoene som er gode for deg ikke er gode for meg, det varierer så mye på foten din. Jeg ville deponert på 2-3 par som du liker, for så å gå rundt i de hjemme. Du merker jo veldig fort om de er gode eller ikke da :)

Skrevet

Tusen takk for gode svar!! Fant noen ålreite, kule pumps fra Clarks, så da blir det nok dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...