Tari Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Jeg har hele tiden sett for meg at vi skal ha 1 telysestake ved hver kuvert med et dyprødt lys i (alt annet går i hvitt og sølv og blomstene er roser og grønt) Vi blir 42 gjester til middag, tror dere det kan bli litt mye med 1 stake ved hver kuvert? Vi skal ha ovalt bord... Ser for meg at det blir veldig fint, men...Er det noen som har sett det? (Moren min pleide alltid å dekke med det i selskaper før, men tror ikke vi var 42 da :-) )
philippa starck Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Vi var 65 til middag i vårt bryllup, og jeg hadde også telysestake ved hver kuvert. Det var et nydelig bord som jeg fikk masse komplimenter for! Go for it! ;-) (eneste ulempen var at det var 30 grader da vi giftet oss, og 65 telys avga jo også en viss varme...)
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Vi skal ha telysholdere i glass med tente telys i til bordkort, mao. ved hver kuvert :-) Tror det blir kjempestilig så du skal ikke tenke mer på det, men GO FOR IT :-) Det kan kanskje bli litt varmt med 53 telys (som det blir hos oss om alle svarer ja), men vi har mindre stearinlys utenom enn vi ville hatt om vi ikke hadde hatt disse telysene ved hver kuvert
Tari Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2004 Så bra! Da tror jeg nok at jeg skal ha det. Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå