AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Jeg har hatt en rimelig lang pause nå. Hr ikke trent skikkelig siden slutten av november. Og jeg kjenner at jo lengre jeg venter nå jo mindre blir motivasjonen og det blir vanskeligere og vanskeligere for hver dag som går, å kommer gang skikkelig. Jeg hadde da trent rimelig hardt i et halvt år og begynte å bli høvelig fornøyd med meg selv på flere måter. Men så ble det en lang ferie. Juleferie rett etterpå osv... og sånn gikk det. Og her sitter jeg. Og føler jeg er på start igjen. Spørsmålet mitt er hvor lang tid vil det ta meg å komme tilbake til den formen jeg var i før jul? Jeg trente endel jogging. Og styrke. Så jeg var i ganske god form. Noen som har litt peiling på hvor lang tid det tar etter en så lang pause? Jeg er veldig motivert til å begynne på nytt nå. Anonym poster: 367a35b252786ed68d676c10cba1f763
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Jeg løp løypa mi her om dagen for å sjekke hvor landet ligger.. Brukte 5 min mer enn sist. (Altså isteden for å bruke 15 min så måtte jeg bruke 20 min for å komme i mål). Og jeg var dødssliten. Sist jeg trente, nå før jul, var jeg nesten ikke sliten i det hele tatt. Kunne løpt flere runder til. Anonym poster: ebcb0f9f224fba0a5d58d41a5a7ff83a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Jeg tror at du kommer raskt i god form igjen. Kroppen har god hukommelse. Men vær tålmodig og tren målrettet, så vil du nok se og merke gode resultater etter 3-4 uker. Anonym poster: 735d38853c2c629556c37a7ed8401d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå