Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og kjæresten har hvert sammen i 15 mnd.. Vi har hatt et veldig vanskelig forhold, med tanke på at vi har gått igjennom mye sammen. Jeg har løyet og dekket over noen sannheter, som vi har fikset opp i og det samme har han gjort. Og vi har gått igjennom en abort. Som har hvert veldig tungt for oss begge. Vi har hatt veldig mange nedturer men veldig mange opptrurer også. Vi har blitt sterkere og sterkere og vi står hverandre veldig nært og er flinke til å vise kjærlighet.

Men i helgen så var det noe som skjedde.. Jeg var innom hans face og da så jeg at han hadde lagt til ei annen jente, jeg er overhode ikke sjalu over det. (Har mine grunner for det) Men han hadde ingen felles venner med denne jenta.. Ingen tilknyttnig i det heletatt. Han har aldri gjort noe lignende før heller. Jeg var veldig nysjerrig på dette så jeg ringte for å få tak i han og spørre om hvem hun var. Og han hadde mistet sin tlf i baren så det var en annen som tok tlf og sa at tlfen hans lå der. Jeg ringte til kompisen hans og sa ifra om at tlf til kjæresten min lå i baren.

Etterhvert fikk jeg tak i kjæresten og jeg stilte han det spørsmålet om hvem den jenta var, og han sa at han ikke har hver på face og heller ikke lagt til noen. Jeg syntes det var litt merkelig, for han har en kode på tlf som er veldig vanskelig og han har det samme på sin facebook og det er ingen som vet om det passordet. Så det må ha hvert han som har gjort det. For hvis noen hadde tatt tlfen hans og addet ei annen så hadde de nok gjort masse annent på hans tlf også. Mener da jeg.

Jeg snakket med kjæresten om dette fordi jeg fikk en magefølelse på at han har gjort noe med denne jenta. Så jeg stilte han spørsmål som ikke er vanskelig å svare på i det heletatt. Men han svarte aldri og sa bare det at, jeg som har lagt til henne for å lage drama. Og jeg overreagerer og jeg ditten og datten.. Han hisser seg opp hver gang jeg tar opp dette og han har egentlig hvert veldig hissig mot meg fra starten av jeg tok opp dette. Jeg mener da at hvis man hisser seg opp og ikke kan få jenta man er sammen med til å føle seg trygg og at det ikke har skjedd noe, at det da har skjedd noe. Jeg har sagt det til han at det er ikke lett for meg å tro på dette siden han hisser seg opp, skriker til meg og dytter meg unna med engang jeg nevner dette. Men han forstår ikke. Han sier at han er lei av å overbevise meg hver gang det er noe jeg vil ha svar på.. Men jeg må overbevise han mange ganger jeg også.. så hvorfor ikke få noe tilbake? Men noen ganger så er det viktig å overbevise at det ikke er noe. Jeg fortalte han hvor redd jeg er for å miste han og hvor redd jeg er for å bli såret osv.. Han brydde seg ikke i det heletatt, han var så agressiv og slang rett og slett dritt, om at han var så lei dette forholdet og at han ikke ville mer fordi jeg er så tåpelig som spørr og blåser det opp.. Det var han som blåste dette opp, jeg ville bare ha svar så jeg slapp og tenke på det mer og kunne få det lettere. Om han bare hadde svart på spørsmålene mine så hadde alt hvert mye lettere.

Jeg syntes det er veldig leit og misstenkelig at han ikke kan svare på mine få spørsmål sånn at jeg kan bli ferdig med dette.. eller vi bli ferdig med dette. Han sier jeg har ingen grunn til å være mistenkelig.. Fordi han ikke er sånn gutt.

Han hadde reagert om jeg ikke hadde svart han på det han lurte på, han hadde blitt mye surere enn meg.. Jeg forsår virkelig ikke.

Endret av henti
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dette virker litt merkelig ja..Skjønner deg om han reagerer sånn. Hvorfor skal han legge til ei han ikke kjenner? Min kjæreste har lagt til ei som ikke har noen felles venner med han og jeg ser at det er kun menn som har skrevet på siden hennes. Det er ikke mye jeg kan se da hun ikke er venn med meg. Jeg har googlet navnet hennes og det er inggen som heter det. Har en magefølelse på at denne profien er det noe suspekt med. Jeg spurte han helt tilfeldig om hvem hun var. Og da sa han å det er ei som har bodd oppi her en gang.

Synes han ble litt rar , men har ikke tatt det opp med han noe mere.

For et par år siden la han til et par utenlandske jenter han ikke kjente. Da jeg spurt om hvorfor han hadde lagt til de så sa han at han ikke ante hvordan det hadde skjedd med hun første og andre gangen påsto han at han kjente jenta.

Hun la til meg som venn og jeg tok en spansk en og spurte hun om hun var i et bursdagselskap til søskenbarnet til kjæresten min. Men hun ante ikke hvem han var.

Så der løy han- Og hun hadde også falsk profil kom det fram seinere.

Ikke skjønner jeg at noen som er i faste forhold skal legge til jenter de ikke kjenner som venner. Gamle kjente er ikke noe problem, men ser ikke vitsen i å legge til ukjente om man har det bra i et forhold.

Hva sier magefølesen din deg om det kjæresten din har gjort da?

Skrevet

Hmm.. Når jeg begynte å lese dette innlegget tenkte jeg at det var du som overreagerte. Men hvis han reagerer som du har skrevet her, så tror jeg kanskje jeg ville begynt å lure. Hvis han ikke har noe å skjule, hvorfor kan han ikke da bare fortelle deg hvordan han kjenner henne da? Merkelige greier.

Gjest ninat89
Skrevet

Det hender jeg får beskjed om at folk har akseptert venneforespørsler jeg aldri har sendt. Mest utenlandske gutter egentlig. Kan det være en gammel venneforespørsel som har blitt godkjent av henne?

Liker ikke at han beskylder deg, for da retter han fokuset vekk fra seg selv og får deg i en "unnskyldende" tilstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...