AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Tenkte det hadde vært moro med en tråd her på forumet, der vi anbefaler produkter som er overraskende gode! Noe som dere synes ALLE burde vite om, for det er så gode produkter! Det kan være alt fra leppestifter, øyenskygger og neglelakker til hårkurer. Jeg kan begynne med å anbefale en blush fra Bobbi Brown, fargen er "apricot". Har aldri før hatt en blush som sitter såå lenge, med en så fresh farge og som får ansiktet til å gløde. Fargen er sterk, men ikke alt for pigmentert, så du ender ikke opp som en klovn heller. Håper flere vil bidra her i tråden, og dele sine skjønnhetshemmeligheter! Anonym poster: 366f9c7b33ef0e0ed61efcaa0c3d89cb 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Ole Henriksen Ultimate Lift Eye Gel... elsker den. Funker som bare det for hovne øyne. Anonym poster: 5375bce43a4b6dd639cdda7636b868fb
Kala Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Aloe vera face Wash fra nivea visage. Sammen med litt fukt etter vask har den vært en mirakelkur for ansiktet mitt. Nå har jeg endelig jevn og plettfri hud. Tidligere har jeg brukt dyre produktet som har gjort lite eller ingenting mot kviser og ujevn farge.
Marionette Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Ole Henriksen Ultimate Lift Eye Gel... elsker den. Funker som bare det for hovne øyne. Anonym poster: 5375bce43a4b6dd639cdda7636b868fb Signerer denne og føyer til Ole Henriksens serum i samme slengen. Huden min har aldri før hatt så frisk glød Ole Henriksen er genial!
Gjest Tigress Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Decubal dagkrem. Eg kjøpte han fordi eg blei så tørr i trynet når eg var ute, og venta meg eigentleg ein krem som var feit som sør, men denne gjer fløyelshud og masse fukt. BB-krem. Hadde inga tru på konseptet, no er eg heilt frelst!
Gjest Søgni Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Jeg synes diplineren fra H&M er overraskende bra, spesielt med tanke på pris (mener den koster 40-50 kr.), men også uavhengig av det. Den er favoritten min, stort pluss for at den er lett å legge. H&M-sminke er jo heller ikke testa på dyr, for de som bryr seg om det. 2
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 HTH bodylotion, den blå orginale. Veldig god på tørr hud. REN Resurfacing Aha Concentrate og REN Glycolactic Radiance Skin Renewal Mask De har faktisk gjort huden klarere og dempet pigmentflekkene mine noe
missdior Skrevet 5. mars 2013 #10 Skrevet 5. mars 2013 De nye leppestiftene til HM! De kosta slikk og ingenting, og har freshe farger, samt holder lenge!
FruLuna Skrevet 5. mars 2013 #11 Skrevet 5. mars 2013 Jeg prøver ut noen nye (for meg) produkter: Oenothera (rens, tonic og dagkrem). Har bare brukt de en ukes tid, men føler allerede at jeg kan anbefale dem! Jeg har en hud som lett kan få noen kviser, men som samtidig er ganske tørr i partier. Synes allerede huden ser mye bedre ut, porer er mindre, hudormer færre og de tørre partiene er myke og fornøyde I tillegg skal de være laget av stort sett naturlige ingredienser, og det er jo også positivt.
Karenina Skrevet 5. mars 2013 #12 Skrevet 5. mars 2013 Ansiktsskrubb fra ACO, føler meg så fresh etter den Den lyseblå deodoranten fra Vichy Neglelakkene fra Essie Simple våtservietter Mascara fra ArtDeco
Callisto83 Skrevet 5. mars 2013 #13 Skrevet 5. mars 2013 Ok. Her er mine som jeg kan komme på i farten: Moroccanoil fuktighetsgivende sjampo og balsam. Dette er uten tvil det BESTE jeg har prøvd for mitt stripete og tørre hår. Jeg begynte i feil ende og prøvde 'kopiene' før jeg til slutt var innom en salong og kjøpte Moroccanoil serien, og håret mitt har aldri vært flottere! Faktisk så effektiv kombinasjon at jeg ikke trenger å kure håret like mye. HTH krem. Rimelig og utrolig effektiv! Så har du tørr hud og trenger noe som funker, kjøp den, og spar deg for mye av det oppskrytte som gjerne koster mangfoldige hundrelapper. H&M øyeskygger. Funker like godt som Urban Decay Naked palettene spør du meg. Og mye rimeligere. Clinique Chubby stick: Knalltøff fuktighetsgivende lipbalm med ulike farger og kul design, man enten kan ha sterk eller diffus. Jeg er ikke så glad i leppestifter, men denne er min nye favoritt. Har flere av dem og bruker dem alle. (Faktisk er jeg veldig fornøyd med det meste av Clinique når jeg tenker etter.) Det er det jeg kommer på i farten ihvertfall Får heller komme tilbake til tråden hvis det skulle dukke opp noe jeg har glemt å nevne.
Thalassos Skrevet 5. mars 2013 #14 Skrevet 5. mars 2013 Kjøpte nylig en haug med Dermalogicaprodukter. Rens, skrubb, øyekrem, serum, calming krem, ansiktskrem osv. Helt fantastiske produkter, føler meg renere i huden, har mindre urenheter og elsker å ha litt luksus i hverdagen. Dyrt, men vel verdt det!
Thalassos Skrevet 5. mars 2013 #15 Skrevet 5. mars 2013 Ellers vil jeg også nevne E.L.F. De aller fleste produktene jeg har prøvd er overraskende bra - og BILLIG! Idag er det forresten 50% på hele nettbutikken, for de som vil handle der Skyggene og diplinerene er superbra. Mineralfoundationen var ikke så bra, men hva kan man forvente når den koster 35 kroner? Dermalogica og e.l.f tester ikke på dyr, noe som er et stort pluss i seg selv, og viktig for meg
happiest Skrevet 5. mars 2013 #16 Skrevet 5. mars 2013 Aco leppepomade og håndkrem - fløyelsmyke lepper og hender! Ansiktskrupp fra Garnier (om jeg ikke tar feil) - veldig små og fine korn som gjør ansiktet rent og mykt Nattkrem fra garnier - litt tykk og gjør tørr hud fin igjen Ansiktsmasker fra HM (alle) - gjør huden myk, ren, frisk og gir huden glød Ellers så elsker jeg produktene fra bodyshop!
Mamalama Skrevet 5. mars 2013 #17 Skrevet 5. mars 2013 BB cream fra Skin79! Ekte produkter kjøpt på Ebay for en slikk og ingenting - beste jeg ar prøvd og absolutt nye yndlingsprodukter!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #18 Skrevet 5. mars 2013 Spenol Anonym poster: b6461464ad466f5ab1c2da643c1ac18f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #20 Skrevet 5. mars 2013 Ben Nye Face powder. Setter sminket forfekter, hindrer at sminket kaker seg, gir et våkent og fresh look, usynliggjør porer. Om jeg påfører over gammel blank sliten sminke etter en lang dag på jobb ser jeg helt nysminket ut.... Eeelsker den, føler jeg endelig har funnet det jeg har lett etter! Og det beste, under 80kr Anonym poster: 47272322d5f81900da4d8bcf4cda02b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå