Gå til innhold

Noen som kan anbefale bryllupslokaleTrondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter et fint lokale hvor vi kan ha bryllupsfesten og middagen. Vi blir 80-100 gjester og jeg hadde i utgangspunktet sett for meg noe ala Hovde Gård på Ørlandet/Brækstad (vi bor i Trondheim)

men da Hovde kun har overnattign til 61stk gikk det litt skeis.

Vil gjerne at man kan skulle ha festen utover natten uten å måtte stenge og sende hjem gjestene kl 01. Ønsker at det skal være herskapelig og gi en fin ramme rundt festen og middagen :)

Håper noen damer kan komme med noen gode råd :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Banksalen!

Helt fantastisk lokale og veldig flinke ansatte! De kan greiene sine, og er veldig fleksible hvis man har litt forskjellige ønsker! Vi giftet oss der i fjor, og lokalet og de ansatte satte virkelig rammen for en uforglemmelig kveld for oss! (og sjefskokken jobbet med bryllupet til Märtha og Ari, pluss i boken for det!) ;)

Anonym poster: 770212faa2e5e248dd5e9b2667aeb7c4

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, hvis det er et sommerbryllup så kan det hende Lian Restaurant er stengt. I fjor hadde de nemlig stengt hele juli pga ferieavvikling. Skjønner at de ansatte skal ha ferie, men ikke særlig økonomisk av de å gå glipp av fire potensielle bryllupshelger ;)

Anonym poster: 770212faa2e5e248dd5e9b2667aeb7c4

• Liker 1
Skrevet

Har ikke tips til annet sted, men Det finnes flere overnattingsalternativer på brekstad enn Hovde Gård, de som ikke får plass der kan jo feks ligge på Kysthotellet, som bare er ett par minutters gange unna?

Hadde selv bryllup på Hovde Gård i fjor, og kan ikke tenke meg en mer perfekt og nydelig ramme rundt bryllupsdagen :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke tips til annet sted, men Det finnes flere overnattingsalternativer på brekstad enn Hovde Gård, de som ikke får plass der kan jo feks ligge på Kysthotellet, som bare er ett par minutters gange unna?

Hadde selv bryllup på Hovde Gård i fjor, og kan ikke tenke meg en mer perfekt og nydelig ramme rundt bryllupsdagen :rodmer:

Takk for tipset!

Dette var jeg ikke klar over :)

krysser fingrene for at det blir Hovde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...