Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var en 3-4år yngre enn jeg er nå kjenner jeg...

I løpet av det siste året har jeg blitt betatt av gutter som er MYE yngre enn meg. De er jo bare tenåringer, selv er jeg 23. Men det viser seg gang på gang at de guttene jeg kommer i kontakt med på fest, og får en skikkelig god tone med er jo bare "smågutter". De er gjerne sånn mellom 17-20 år. Det skjer HVER gang! Hvor har de eldre guttene gjemt seg? Er de alle etablert med barn og hele pakka? Skulle nesten tro det.. Kunne fint vært sammen med en som er yngre enn meg, det er ikke det. Men 5år, altså en tenåring når jeg er voksen selv tror jeg blir litt drøyt(ihvertfall vil alle andre mene det).

Hva er det som alltid gjør at jeg tiltrekker meg disse "småguttene" tro? Jeg får jo hele tiden høre selv at jeg ser ut som jeg er 18, men jeg er jo tydeligvis like dårlig på å lese alder på andre selv også. Tror dagens ungdom må se mye eldre ut til alderen, enn for 5 år siden.

Ble rimelig skuffa forrige helg da jeg og en annen fant tonen umiddelbart, vi bare ble dradd mot hverandre liksom. Lenge siden jeg har sett noe så fint altså, ble helt bergtatt... Men så kom alderen fram, og jeg fikk det hakesleppet for gutten var jo knapt myndig en gang! Det ble litt for drøyt for min del altså.. Men dette opplever jeg jo HELE tiden!

Flere som opplever det samme, eller har hatt "erfaring" med yngre gutter?

Anonym poster: d89a190866bc7b079738292a72484343

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dra på fester med oss eldre gutter isteden, problem solved

Anonym poster: f4ba9eb3d4cb7c2bc17810d383a2a60f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dra på fester med oss eldre gutter isteden, problem solved

Anonym poster: f4ba9eb3d4cb7c2bc17810d383a2a60f

Nå har det seg sånn at på bygda spiller alder veldig liten rolle i vennskap, derfor er aldersspennet enormt på festene. Så det er like mange over 25 der som under.. Greia er at det er de yngre guttene jeg trekker imot, ikke de eldre.

TS

Anonym poster: c972e35bb82bb52308adff0b975da96b

Skrevet

hehe. smågutter? du er bare 23 selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...