AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe kjolen som er designet av Tone Damli http://www.designersremix.com/eu/maritt-dress-8852.html Jeg har ok pupper, men lurer på om jeg kan bruke bh under her, evt. annet om jeg synes det blir litt for bart over brystet? Og er det helt hinsides å bruke denne feks i bryllup, siden den er litt gjennomsiktig og sort?Jeg får dessverre ikke prøvd den på, og hvis jeg skal kjøpe blir det via nettbutikken. De har greie returordninger mtp størrelse og slik, men det er ikke noe annet fra DR som jeg ville brukt pengene på om kjolen ikke kler meg. Anonym poster: 4c3c4d3119064d4297f773023ddac7fa
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Jeg syns kjolen er upassende for bryllup. Personlig likte jeg ikke kjolen, men det går jo på smak og behag. Tror det ville sett litt rart ut med en stort singlet under, men kanskje en sort enkel bh kunne gått. Anonym poster: dc9a9a1baab19b5e9ffa800dfb63ceb1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Takk for svar! Tenkte i utgangsounktet å kjøpe den til graduationfeiring, studerer i utlandet. Prøvde å tenke om det er noe jeg kunne brukt til andre anledninger og. Tror jeg skal fortsette å lete.. Anonym poster: 4c3c4d3119064d4297f773023ddac7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå