AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Har ikke sett han på en måned nå, og han bor 1,5 timer unna. Han jobber mandag til søndag hele tiden, og har nesten aldri fri. Når han først har fri en dag så er han så sliten at han bare må sove og greier ikke å komme hit. Jeg greier ikke tenke på annet lengre.. i det siste har jeg felt en tåre eller 100 hver dag og jeg savner han helt forferdelig mye. Til høsten blir det mye enklere, men det er bare så tungt nå at jeg tror jeg kan være på vei til å bli deprimert.. Jeg snakker jo med han hver dag og jeg snakker med andre om det også, men det hjelper lite. Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 77f38f9cfbc2d278513a93a05fe65bec
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 oi.. putta denne på feil underforum jeg. Skal vel ligge i "samliv og relasjoner" Anonym poster: 81aa57efa339999dd5cd83fe002e1431
HHH Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Dersom du ikke kan flytte er det jo ikke så mye du kan gjøre med avstanden, så da må du jo ta tak i problemet fra en annen kant. Det er vondt å savne noen, og det kan ta mye energi og glede. Men det skal ikke være så ulidelig som du beskriver. Er det noe i forholdet deres som ikke fungerer kanskje? Du sier han ikke orker å komme fordi han er trøtt, sårer dette deg? Synes det høres litt ut som at disse tårene ikke er KUN savn. 1,5 er et lite stykke, men det er heller ikke SÅ langt, synes det høres litt lenge ut å ikke se hverandre på 1 mnd, når dere tross alt bor innen for akseptabel reise tid i hverdagen. Hva med å få fri fra skole/jobb og ha en langhelg sammen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå