AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Min historie: Jeg er 29 år, student/jobber, har samboer og hund. Føler meg bra etablert og føler en god stabilitet over livet mitt. MEN har en far som jeg absolutt ikke skjønner meg på! Jeg mistenker at han har virkelig et problem med å innse at jeg er voksen.. Foreldrene mine skilte seg da jeg var tenåring, veldig brutal og opprivende skilsmisse for alle parter. Etter dette ble min far veldig opptatt av å beskytte meg, det var iallefall det han mente med oppførselen sin. Kjæreste fikk jeg ikke lov til å ha før jeg var over 20. Og min første utdannelse lar han meg aldri glemme at han syntes var bortkastet.. Her kommer det som får meg til å koke: nettopp kjøpt meg ny bil, både jeg og samboeren er superfornøyde! Men min far ble kjempesur fordi jeg ikke ville ha den type bil han mente var best. Så nå vil han ikke snakke med meg, og jeg trengte å blåse ut litt her. Så poenget mitt er: ønsker ikke foreldre generelt at barna skal etablere seg og klare seg selv? Og jeg er ikke avhengig av ham, men allikevel blir jeg så lei meg når han hakker på meg. Flere som kjenner seg igjen? Anonym poster: 24865b764ce99137170e52c10fab89bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå