Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forloveden min har mange venninner, og snakker med alle sammen. Ikke noe galt i det i det hele tatt, og jeg er glad for at han har mange venner som han snakker med og treffer.

Men det er spesielt en venninne han snakker masse med - og da mener jeg MASSE! Som oftest nesten daglig, men det kan gå opptil tre dager ca også mellom hver gang - både på meldinger og på telefon. Har ikke tenkt så mye på denne kontakten mellom dem egentlig - ikke før i det siste.

De gikk på skole ilag da de var lærlinger (hadde vel skolesamlinger hver 14 dag eller noe). Og det hele begynte vel egentlig da - selv om kontakten nå er hyppigere enn kontakten da, tror jeg.

Han har sagt til henne at han savner disse fredagene på skolen og at de alltid var noe han gledet seg til, med blinkefjes bak. I det siste har det blitt brukt mye blinkefjes, og etter min mening er meldingene flørtete. Han skryter av henne, påpeker hvor like de er på en rekke områder og støtter henne i tykt og tynt. Og de deler både store og små ting - alt i fra hvordan det har gått på jobbintervjuet hennes til hvor søt og sjarmerende ungen hennes er som har tegnet til henne(da sender hun bilde) eller noe som "vet du hva ungen min sa idag?"

Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke alt dette. Er det bare vennskapelig eller er det noe mer?

Anonym poster: 394d6ceafac68e4c84e20cd405d0eb8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forloveden min har mange venninner, og snakker med alle sammen. Ikke noe galt i det i det hele tatt, og jeg er glad for at han har mange venner som han snakker med og treffer.

Men det er spesielt en venninne han snakker masse med - og da mener jeg MASSE! Som oftest nesten daglig, men det kan gå opptil tre dager ca også mellom hver gang - både på meldinger og på telefon. Har ikke tenkt så mye på denne kontakten mellom dem egentlig - ikke før i det siste.

De gikk på skole ilag da de var lærlinger (hadde vel skolesamlinger hver 14 dag eller noe). Og det hele begynte vel egentlig da - selv om kontakten nå er hyppigere enn kontakten da, tror jeg.

Han har sagt til henne at han savner disse fredagene på skolen og at de alltid var noe han gledet seg til, med blinkefjes bak. I det siste har det blitt brukt mye blinkefjes, og etter min mening er meldingene flørtete. Han skryter av henne, påpeker hvor like de er på en rekke områder og støtter henne i tykt og tynt. Og de deler både store og små ting - alt i fra hvordan det har gått på jobbintervjuet hennes til hvor søt og sjarmerende ungen hennes er som har tegnet til henne(da sender hun bilde) eller noe som "vet du hva ungen min sa idag?"

Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke alt dette. Er det bare vennskapelig eller er det noe mer?

Anonym poster: 394d6ceafac68e4c84e20cd405d0eb8d

Jeg synes at det kan høres noe flørtene ut. Men hadde du tenkt det samme om det var en kompis som var denne "jenten"? Kan jo godt hende at de kun er gode venner og liker å dele alt fra små ting til store ting. Men du kan vel ta en samtale med han? Ikke slik at samtalen blir alvorlig. Du kan jo spørre om hun holder på med noen? Kan jo hende han skjønner hintet ditt da, men kan jo også hende at hun holder på med noen så det ikke er noe å bekymre seg over :) Men hvis hun virker hyggelig og grei så kan dere vel invitere henne på filmkveld etc? Da får jo du også blitt kjent med henne og kanskje får et annet "syn" på dem. Er jo mange som er bestevenn med det motsatte kjønn!

Tror også mange (spesielt jenter) misforstår dette med blunkefjes. Har snakket med venninner og kompiser om dette og de fleste sier at de bruker det for å virke hyggelig og ikke så "sur".

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert det er noe mere enn vennskap altså.

Jeg er jente og har en bestekompis som har kjæreste.

Vi har vært venner i flere år før de møtte hverandre. Han er en av mine nærmeste venner. Jeg kan prate med han om alt, og vi har det alltid hyggelig med hverandre.

Derfor prates vi gjerne noen ganger i løpet av uka. Og en og annen gang når vi begge har tid, så finner vi på ting sammen også. Vi gir hverandre hadeklemmer også.

Jeg er ikke ute etter å stjele han fra dama si. Jeg er tvert imot veldig glad for at han er ei han trives så godt sammen med. Hun er jo veldig hyggelig også. Jeg liker henne. Ønsker ikke å sabotere forholdet i det hele tatt. Det eneste jeg ønsker, er å ha han som bestevenn.

Kjenner jo at jeg er redd for å skape noe trøbbel mellom han og dama hvis jeg tar for mye kontakt, så prøver å holde litt mere avstand nå enn før. Det virker heldigvis ikke som at det er noe problem. Hun har alltid vært hyggelig mot meg i hvert fall.

Og jeg kan garantere at han ikke er ute etter noe mer enn vennskap med meg heller.

Husk at det er en grunn til at han er sammen med deg, og ikke med henne=)

Noen passer bare bedre som venner.

Anonym poster: 8be48d219a120d70f340eaab742b88d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...