AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Vi skal gifte oss til neste år og er på utkikk etter lokale i Oslo og omegn. Helst sentralt i Oslo. Jeg har hørt om ett lokale i Gøteborggata, men finner verken kontaktinfo eller hjemmeside. Noen her inne som har hatt bryllupsfesten der? Anonym poster: 9b76f190ba77cb03d5582719f07a5345
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Jeg har vært på visning der:) Lokalet er ganske fint, men fikk dårlig inntrykk av han som viste oss leiligheten/lokalet. Veldig spesiell type som var litt for glad i å høre sin egen stemme og var ikke interessert i å høre på det vi ønsket av detaljer. Han røyker inne, noe som er ett stort minus for vår del, for det luktet røyk i lokalet/leiligheten. Vi valgte Roklubben istedet. Anonym poster: 9b76f190ba77cb03d5582719f07a5345
Ella1981 Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Jeg har vært gjest der. åh, en veldig fint lokale! Litt spesiell han typen ja, men ikke nok til at jeg hadde vurdert det noe særlig. jeg kjente ingen røyklukt da jeg var der (var der i sommer), lokalet er nydelig, servitørene flinke og maten fantastisk. Jeg vet desverre ikke om kontaktinfo.
Gjest Adriane Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Ser ut til at det heter Gøteborggata 27 B. Etter litt googling, fant jeg noen som skal ha bryllup der i mai - kanskje du klarer å få kontakt med disse, og de kan gi deg kontaktdetaljene? Forøvrig kjempemerkelig at det er så vanskelig å finne noe kontaktdetaljer til det stedet. Edit: Jeg klarte å glemme linken til de som skulle gifte seg der jo! Lykke til! Endret 5. mars 2013 av Adriane
bonsaijenta Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Jeg og en vennine var på visning der for ett år siden. Veldig fint lokale og sentralt. Er enig i at han som bor der er spesiell og veldig pratsom. Vi merket røykluften, men ikke mye. Han hadde sterke meninger om det ene og det andre som venninen min ønsket å ha i bryllupet sitt. Det likte hun ikke noe særlig. Send meg PM, så skal du få epostadressen hans:)
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Har vært i bryllup der, og på en fin sommerdag ble det fryktelig varmt å sitte mange timer tilbords! Mener også å huske at toalettene var ganske slitne, men det spiller jo ikke så stor rolle. Anonymous poster hash: 5ff80...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå