AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Kunne du hatt en kjæreste som er lavere enn deg selv? Jeg er 172 og har falt for en mann på 165, men er redd for å begynne å vise meg i offentligheten med han fordi jeg er redd for hva andre tenker om meg. Det vekker vel en del oppmerksomhet? Anonym poster: 354df3db1e3a6ec88111f314d9fcf93d
Gjest LadySizz Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Og du er hvor gammel...? Vekker oppmerksomhet..? Skulle tro dere var rene skjære freakshowet fordi det er noen centimeter høydeforskjell.. Herregud,grow up! 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Typisk hersketeknikk å spørre om alder. Anonym poster: 354df3db1e3a6ec88111f314d9fcf93d 5
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Andre vil nok tenke at du ikke er bedre enn at en lavere kjæreste er det du må ta til takke med. I tillegg vil de nok tenke at han har liten pikk, siden han er så lav, så vil de le av deg fordi det er du må ta til takke med. Dessuten vil de lure på hvorfor han ikke går med platåsko slik at dere i det minste er like høye(lave). Nei - her er det bare å dumpe. Du kan da ikke falle for en mann på 165 TS, om du ikke troller så kan jeg ikke med min beste vilje (den er neppe særlig god) begripe hvorfor du har slike tanker engang. Med mindre du er 17 og lett tilbakestående.... sorry. 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Enda flere personangrep... Anonym poster: 354df3db1e3a6ec88111f314d9fcf93d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Hvor gamle er dere? Dette kunne ha vært skrevet av meg for et halvt år siden. Jeg er bittelitt lavere enn deg og datet en på samme høyde som din, og jeg merket folk snudde seg eller så ekstra på oss. Hva andre ute på gaten tenke om oss, brydde meg ikke så veldig mye. Men oss to imellom ble det veldig et problem. Jeg er ei normal slank dame, men ved siden av han følte jeg meg som en stor kjempe. Klemmer ble helt feil, følte jeg klemte en liten gutt. Han sto på tå for å nå opp, eller jeg måtte bøye meg ned. Sexen ble også kræsj, når han var så lav. I mange stillinger nådde han ikke opp. Når jeg red han og bøyde meg frem var overkroppen min langt over han, og jeg måtte krumme ryggen skikkelig for å kysse han. Hvordan han kledde seg gjorde at han så mye mindre ut, han er en breiskuldret kraftig mann, men størrelse S var for stort. Han hadde endel i barnestørrelse, men det ble helt turnoff når der gjelder en voksen mann. Når vi lå i skje nådde han ikke opp, føltes ut som et lite barn lå bak meg. Når han lå foran, følte jeg meg igjen som ei tante med barnet. Alt ble helt feil for meg, når han var en mann og eldre enn meg. Jeg hadde så utrolig dårlig samvittighet for at jeg følte det slik. Han er en utrolig bra mann, håper han finner lykken. Tror han hadde passet best med ei som er lavere enn han. Han likte heller ikke at jeg var høyere. Anonym poster: 27c394a924284edb514282535c0f1e27 6
Gjest Freakingawesome Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Kunne du hatt en kjæreste som er lavere enn deg selv? Jeg er 172 og har falt for en mann på 165, men er redd for å begynne å vise meg i offentligheten med han fordi jeg er redd for hva andre tenker om meg. Det vekker vel en del oppmerksomhet? Anonym poster: 354df3db1e3a6ec88111f314d9fcf93d Shit, dette er morsomt samtidig som litt trist egentlig, er det virkelig så forferdelig å ha en lavere kjæreste om høydeforskjellen er "gale" veien? er selv mann, er selv 165cm og for min del så driter jeg en lang marsj i hvor høy/lav dama er, klemmer blir ikke mer awkward, jeg har ingenting i mot å tilte hodet mitt litt opp for å kysse og i senga er vi like høye uansett Sexen var ikke awkward, det var ingen stillinger vi fikk nevneverdige problemer med, og du som sier at du var sammen med en bredskuldret lav mann som måtte bruke barneklær? seriøst?! jeg er ikke mye stor, veier 60kilo men barneklær er fremdeles for små for meg, bruker M. Jeg er 165 cm, ikke 145. Føler ikke at en høyere dame gjør meg mindre maskulin, så hvorfor føler dere damer at en lavere mann gjør dere mindre feminine? har dere seriøst så store problemer med dere selv? Sigh, jeg begynner å miste trua på menneskeheten. Og til deg som var noen få cm høyere enn typen din, Seriøst du ser ikke ut som noen gigant ved siden av han, og han føler seg neppe som en liten gutt. Får være grenser på idiotien (eller kanskje ikke) Åja, en av mine X'er var 7cm høyere enn meg og jeg merka aldri noe til at folk stirra ekstra på oss, kanskje et par ganger men da var det ikke for å glise av den lille høydeforskjellen men heller for å stirre på x'en min som var ganske digg å se på, (synd hodet hennes var blåst) Enden på visa blir vel at om du klarer å føle deg komfortabel med denne mannen så gå for det, om ikke så la vær, han fortjener en som liker han for den han er "midget" eller ei og du fortjener en du liker for den han er. Har du problemer med noe så trivielt som høyde så vil det forholdet aldri fungere. My 2 cents. Endret 4. mars 2013 av Freakingawesome
Cristella Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Hva andre tenker skal du virkelig drite i! Her er det følelsene dine som betyr noe, ikke hva folk på gata tenker! Er følelsene på plass - kjør på, og lykke til! 1
Gjest nicola Skrevet 4. mars 2013 #9 Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor blir TS gjort narr av her? Selv er jeg en voksen kvinne og foretrekker at mannen er høyere enn meg. Slik har jeg også alltid vært. Det er vel helt normalt? Sjeldent at man ser par hvor mannen er lavere faktisk. Jeg hadde helt klart tenkt over dette ute blant folk. Dette er noe jeg ikke hadde følt meg komfortabel med. Det er noe med at man vil ha en mann som "beskytter". Noen som er større enn seg selv for å føle seg mer kvinnelig. Det er helt naturlig og rettere et "instinkt" vi bærer med oss. 5
Gjest LadySizz Skrevet 4. mars 2013 #10 Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor blir TS gjort narr av her? Selv er jeg en voksen kvinne og foretrekker at mannen er høyere enn meg. Slik har jeg også alltid vært. Det er vel helt normalt? Sjeldent at man ser par hvor mannen er lavere faktisk. Jeg hadde helt klart tenkt over dette ute blant folk. Dette er noe jeg ikke hadde følt meg komfortabel med. Det er noe med at man vil ha en mann som "beskytter". Noen som er større enn seg selv for å føle seg mer kvinnelig. Det er helt naturlig og rettere et "instinkt" vi bærer med oss. Men det er jo ikke det TS skriver noe om. Hun snakker om det vil SE rart ut,og om folk vil synes det er rart. Hun prater ingenting om dette med at man vil ha en mann som "beskytter" seg,hun tenker faktisk kun på hva folk vil tenke om usle 7cm.. Og DET blir for tåpelig! 5
Gjest nicola Skrevet 4. mars 2013 #11 Skrevet 4. mars 2013 Men det er jo ikke det TS skriver noe om. Hun snakker om det vil SE rart ut,og om folk vil synes det er rart. Hun prater ingenting om dette med at man vil ha en mann som "beskytter" seg,hun tenker faktisk kun på hva folk vil tenke om usle 7cm.. Og DET blir for tåpelig! Siden hun tenker over det, betyr det at hun ikke føler seg komfortabel med høyden hans. Sånn tolker jeg det. Og jeg synes ikke det er tåpelig. Jeg hadde tenkt slik selv. Jeg hadde nok følt på det at jeg synes det er "flaut" og at folk vil glo, for det vil de faktisk. Og spesielt om man selv ikke føler seg ok med det. 4
Gjest Freakingawesome Skrevet 4. mars 2013 #12 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Hvorfor blir TS gjort narr av her? Selv er jeg en voksen kvinne og foretrekker at mannen er høyere enn meg. Slik har jeg også alltid vært. Det er vel helt normalt? Sjeldent at man ser par hvor mannen er lavere faktisk. Jeg hadde helt klart tenkt over dette ute blant folk. Dette er noe jeg ikke hadde følt meg komfortabel med. Det er noe med at man vil ha en mann som "beskytter". Noen som er større enn seg selv for å føle seg mer kvinnelig. Det er helt naturlig og rettere et "instinkt" vi bærer med oss. Ok ok, jeg må bare svare på dette. Vær så snill ikke døm meg etter dette innlegget, jeg er ingen kort mann med napoleonskompleks som må vise meg frem å være ubertøff, selv om det kanskje kan virke sånn utifra det jeg skriver nå. Hvem i allverden sier at korte menn ikke kan beskytte? jeg har blitt plukka på helt siden jeg ble 18 og endelig kunne ta turer ut til utesteder, store menn ser på meg som et lett offer å begynner å yppe og oppføre seg bøllete, men jeg har gått på krav maga i 5år og lært å forsvare megselv, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tapt en slosskamp mot noen, uansett hvor høy å bola fyren var. Ok jeg jukser, jeg har brukt midler som nok ikke er rettferdige, slenge ting i øyne, spark til skrittet + mer men jeg har da klart å ta vare på meg selv sant? Jeg å min x'kjæreste ble overfalt en kveld for lenge siden av to utlendinger, ganske sikker på at de ville rane oss/voldta henne men jeg fikk jaget dem vekk. Hvor i allverden står det at en mann må være 1.80+ for å kunne beskytte? blir faktisk litt fornærmet over dette. At dere ikke liker korte men er fair enough, men slutt med dette beskyttelses bullshittet, det er irriterende. Endret 4. mars 2013 av Freakingawesome
Gjest nicola Skrevet 4. mars 2013 #13 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Ok ok, jeg må bare svare på dette. Vær så snill ikke døm meg etter dette innlegget, jeg er ingen kort mann med napoleonskompleks som må vise meg frem å være ubertøff, selv om det kanskje kan virke sånn utifra det jeg skriver nå. Hvem i allverden sier at korte menn ikke kan beskytte? jeg har blitt plukka på helt siden jeg ble 18 og endelig kunne ta turer ut til utesteder, store menn ser på meg som et lett offer å begynner å yppe og oppføre seg bøllete, men jeg har gått på krav maga i 5år og lært å forsvare megselv, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tapt en slosskamp mot noen, uansett hvor høy å bola fyren var. Ok jeg jukser, jeg har brukt midler som nok ikke er rettferdige, slenge ting i øyne, spark til skrittet + mer men jeg har da klart å ta vare på meg selv sant? Jeg å min x'kjæreste ble overfalt en kveld for lenge siden av to utlendinger, ganske sikker på at de ville rane oss/voldta henne men jeg fikk jaget dem vekk. Hvor i allverden står det at en mann må være 1.80+ for å kunne beskytte? blir faktisk litt fornærmet over dette. At dere ikke liker korte men er fair enough, men slutt med dette beskyttelses bullshittet, det er irriterende. Vet at korte menn ofte kan være kjappere og ha teknikkene på plass. Ikke minst kan de selfølgelig være sterkere. Bare se på kinerserene. Konger av kampsport og kan sikkert lett ta en nordmann på 1.90 ned i bakken Det er ikke poenget. Det er hva vi FØLER. Hva som ligger i vårt instinkt fra naturen av. Det er bare lagt opp slik at mannen "skal" være stor og sterk. Kvinnen lavere og "svakere". Nå lever vi i et likesinnet samfunn og takk og lov for det. Her er det ikke det svakere kjønn lenger. Men instinktet vårt og følelsene våre er de samme. Jeg var faktisk sammen med en mann som var lavere enn meg i min ungdomstid. Han var 1.68 eller noe. Jeg synes det var fryktelig ubehagelig og alle kommenterte det. Det var et problem fra dag en. Ikke fordi at folk kommenterte det (Det gjorde det selvsagt verre) Men fordi jeg følte meg som en kjempe i forhold. Følte at han ikke var "mann" nok. Det er en naturlig følelse som jeg ikke kan gjøre noe med. Det vil nok alltid være slik at en høy mann anses som mer mandig enn en lav mann. Det er ikke noe vi kan gjøre noe med desverre.. Endret 4. mars 2013 av nicola 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #14 Skrevet 4. mars 2013 Freakingawesome: For oss var det mange stillinger som ikke funket, når han var lavere enn meg. Feks alle varianter av doggy, 69 både med meg eller han på topp, flere varianter av stående, liggende bakfra, å ri liggende. Når vi kysset under sex måtte jeg strekke meg ned. Jeg er vant til en sterk mann som løfter meg her og der og kan ta meg godt i alle stillinger, derfor funket det ikke for MEG. Såklart kunne vi hatt et godt sexliv, men det ble ikke optimalt for MEG. Vi tok i bruk fantasien og prøvde forskjellig, men han hadde nok klart alt bedre med ei som er like høy eller lavere enn han. Anonym poster: 27c394a924284edb514282535c0f1e27 2
Gjest Freakingawesome Skrevet 4. mars 2013 #15 Skrevet 4. mars 2013 Vet at korte menn ofte kan være kjappere og ha teknikkene på plass. Ikke minst kan de selfølgelig være sterkere. Bare se på kinerserene. Konger av kampsport og kan sikkert lett ta en nordmann på 1.90 ned i bakken Det er ikke poenget. Det er hva vi FØLER. Hva som ligger i vårt instinkt fra naturen av. Det er bare lagt opp slik at mannen "skal" være stor og sterk. Kvinnen lavere og "svakere". Nå lever vi i et likesinnet samfunn og takk og lov for det. Her er det ikke det svakere kjønn lenger. Men instinktet vårt og følelsene våre er de samme. Jeg var faktisk sammen med en mann som var lavere enn meg i min ungdomstid. Han var 1.68 eller noe. Jeg synes det var fryktelig ubehagelig og alle kommenterte det. Det var et problem fra dag en. Ikke fordi at folk kommenterte det (Det gjorde det selvsagt verre) Men fordi jeg følte meg som en kjempe i forhold. Følte at han ikke var "mann" nok. Det er en naturlig følelse som jeg ikke kan gjøre noe med. Det vil nok alltid være slik at en høy mann anses som mer mandig enn en lav mann. Det er ikke noe vi kan gjøre noe med desverre.. Meh, fair enough Godt at ikke alle er som deg, ellers ville livet blitt ganske ensomt for meg Merker jo selv at høyden min gjør at jeg ikke er like populær som mine større kamerater, selv om jeg kanskje er kjekkere, mer intelligent, morsommere og mer sjarmerende enn dem. Men jeg velger nå å se positivt på det heller enn negativt, høyden min fungerer som et filter. Filtrerer ut alle som føler det slik som deg slik at jeg slipper å måtte deale med det senere i forholdet Og slik at dama slipper å måtte føle seg usikker og stille slike spørsmål på KG som TS her har gjort
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #16 Skrevet 4. mars 2013 Jeg ser ikke noe problemer med lavere kjæreste. Jeg er 10 cm høyere enn samboeren min. Høydeforskjellen har aldri vært noe problem for oss. Jeg går tilogmed i høyhæla sko når jeg føler for det, også når kjæresten går sammen med meg. Det plager ingen av oss og skulle det plage noen andre er det faktisk deres problem.
LovelyMonroe Skrevet 4. mars 2013 #17 Skrevet 4. mars 2013 Det er ikke vits i å angripe TS. Det er da bare en vanlig følelse og lure på slikt. Men til deg TS, jeg tror ikke du trenger bekymre deg. Jeg har selv vært sammen med en som var like høy som meg, og jeg går ofte i høye hæler og blir da høyere. Noen ganger har jeg kanskje synes selv at det var litt rart, men mest tenkt på han at jeg ikke ville han skulle føle seg kjip. De andre som ser dere, tenker nok ikke over det! Jeg hadde aldri tenkt over om jeg så ei jente som var høyere enn gutten. Hadde ikke lagt merke til det sikkert. Så prøv å se hvordan det går du, så går det nok seg til. Det er bare en høyde 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #18 Skrevet 7. mars 2013 Jeg og kjæresten er ca like høye, og i begynnelsen tenkte jeg over det, ja. At han er mannlig nok har aldri vært et problem, han er den tøffeste karen i strøket for meg. Føler heller ikke at han er "liten" når vi klemmer,kysser osv, men GUD hva har han i buksa! Dette var også en av bekymringene mine før vi ble seksuelt aktive, så da jeg dro ned buksa på ham for første gang for å gi en blowjob gapte jeg av sjokk - ikke undervurder en "lav" mann! Bruker mindre høye hæler nå enn før, men tror det har mer med at vi er mest komfortable med at jeg ikke plutselig er 12 cm høyere. På fest og selskap osv går det selvfølgelig fint, og han sa at han følte seg som en mann med en supermodell der vi gikk. *Poenget* Ikke la høyden stoppe deg, tror du vil føle deg elendig og dum hvis du gir han opp av den grunn. Anonym poster: f3de29ff10908a609efec8a4bde965a2 2
Tøffeldyret Skrevet 7. mars 2013 #19 Skrevet 7. mars 2013 Jeg kunne aldri hatt en kjæreste som er lavere enn meg. Hadde en elsker tidligere, han var noen cm lavere enn meg - og jeg er ikke høyere enn 1.68. Ting funket kjempefint i sengen, høydeforskjellen var ikke så stor at stillinger ble vanskelige og han var meget velutstyrt. Men jeg hatet det når vi sto og gikk. Jeg elsker å gå med høye hæler, men kunne aldri gjøre det når jeg var med ham. Jeg gikk med flate sko, og fikk en dårlig holdning for jeg sank ubevisst litt sammen for å prøve å bli litt lavere. Følte meg enorm ved siden av ham. I tillegg hadde han mindre hender enn meg. Så jeg synes det var ukomfortabelt å holde hender og å se på hendene hans. Det fikk meg til å føle at jeg var maskulin med store arbeidshender. Så lave menn er absolutt ikke noe for meg. Men jeg er ikke blandt de jentene som krever at mannen skal være 1.90 heller. Synes det ser like teit ut med mann på 1.90 med kvinne på 1.60, som par der damen er høyest.
Gjest nicola Skrevet 7. mars 2013 #20 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Eksen min hadde tidenes største utstyr. Det var mindblowing! Tykk og lang. Unormalt stor. Han var også (desverre) kjent for dette. Poenget er at denne karen var 1.90 cm. Så han var høy. Og jeg har alltid tenkt at høye menn med store sko har stor ..... Men så feil skulle jeg ta... Hans far er komisk nok veldig lav. Jeg snakker nesten dverg! Bitteliten! Og min ex fortalte at alle menn i hans familie hadde helt likt utstyr. Både hans bror og hans far. Jeg husker jeg ble så sjokkert, hehe.. Jeg kunne ikke se for meg det svære greiene hengede på den den lille mannen. Men det var altså slik. Så konklusjonen er : Det er nok en myte at store sko, stor osv... Endret 7. mars 2013 av nicola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå