Gjest hildab Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Hva gjør de fleste i tiden mellom desserten og kaffen? Vil vel ikke ha disse to rett etter hverandre... Jeg undrer...
Isiselin Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Vi skal ta fotograferingen da. Ellers er dette en tid for gjestene å snakke sammen, bli kjente med ukjente, snakke med folk de kjenner, men ikke har sett på en stund, se på gavebordet, skrive i gjesteboken, ta bilder av brudeparet og familien (hvis ikke brudeparet gjør slik som vi og blir fotografert av fotografen akkurat da), ta seg en røyk, slappe av litt...tja...kommer ikke på mer, men folk er vel ikke så handlingslammet at de ikke klarer å holde seg selv gående en stund uten underholdning!
jea Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Vi skal danse ,se på gaver,skravle,ta bilder... KL 22oo skal vi ha lys sang og deretter kaker..Eller samtidig..
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Da beveger vi oss utendørs og tar en pust i bakken sammen med alle gjestene og får snakket med alle sammen.........
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #6 Skrevet 23. mars 2004 Vi skal ha middag klokka 16.00, null dessert, kaffe avec med konfekt kl 20.00 og kaffe og kaker kl 22.00.
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #7 Skrevet 23. mars 2004 Blir vel noe av det samme som folk nevner her + at vi har bildefremvisning på PC som skal stå å gå hele kvelden på et lerret i en av kaffesalene. Skal scanne inn bilder av oss med familie og venner. Kaffen settes frem umiddelbart etter middagen + avec og konfekt. Når bordene er ryddet, og dansesalen er klar, skal vi samle alle gjestene i en av kaffesalene. Derfra skal vi gå i polognese inn til salen. Bryllupsvalsen blir innvielsen til dansen og festen, avspark ca. 21:00 tipper vi (har ikke oversikt over hvor mange taler eller sanger enda). Kaffe og kaker serveres deretter rundt 22:30 tipper jeg.
Augustbrud02 Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 Da hadde vi endelig tid til å sette oss ned og prate litt med gjestene. Både gjestene og vi selv synes det var godt å ha litt tid til å snakke sammen, før vi skulle over på kaffen.
zmurfette Skrevet 24. mars 2004 #9 Skrevet 24. mars 2004 Vi serverer dessert og kaker samtidig (dessert- og kakebuffet), blant annet for å unngå dette "problemet"...
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #10 Skrevet 25. mars 2004 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at det må skje noe hele tiden. Etter en lang middag med mange timer til bords tror jeg de fleste foretrekker å strekke på beina, rusle rundt, snakke med hverandre osv uten at det er så mye fastlagt program. Ellers kommer vel brudevalsen imellom desserten og kakene. Ihvertfall i vårt bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå