AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Jeg pleier å ha en ganske stabil syklus med EL på dag 13 eller 14. Forrige lørdag hadde vi sex midt på dagen og senere på kvelden hadde en del slim. Har egentlig konkludert med at det må ha vært sædrester? Har aldri opplevd sædrester på den måten, som oftest er det bare rennende rester(beklager detaljene) ikke strekkbart slim. Jeg antar at det ikke var ELslim siden det bare var på CD 10 eller 11. Hadde også antydning til ELslim på man,tirs og onsdag som samsvarer mer når jeg tror at EL var. Jeg vet at sædceller kan leve en stund, men er usikker på om det klaffet hvis EL kom så sent som fire dager etter vi hadde sex. I går hadde jeg sykt vonde smerter en halvtimes tid nede i livmoren, og i hele dag har jeg hatt typiske mensmurringer. Det kan godt være pms altså, for hver eneste mnd har jeg typiske graviditetssymptomer uten at det er noe på gang. Nå har jeg ingen andre symptomer enn murringen og at jeg er skikkelig trett og sliten. Men det jegfaktisk lurte på, når kan det være vits i å teste? Jeg er jo så usikker på hvor mange dpo jeg egentlig er Håper jeg har formulert meg nogenlunde forståelig her, ser det ble et langt innlegg Anonym poster: 6306e3028397fd1227d01a9392b8d4c8
Silfen Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Har du EL på 13-14 DPO, så går du ut fra dette også ved denne anledningen. Sædceller kan overleve inntil 5 døgn, så muligheten for graviditet er tilstede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå