Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Har blitt slutt med kjæresten etter 8 mnd.. Fordi vi krangler alt for mye. Vi hadde bestemt oss for å prøve en siste gang, så vi skulle møtes denne uka og prate skikkelig ut.. Men så begynte vi å diskutere over meldinger og kuttet kontakten.. Jeg sendte han melding i går kveld/natt og spurte om vi kunne møtes for å prøve å ordne opp en siste gang eller ihvertfall gjøre det slutt på en ordentlig måte.. Har ligget i senga siden jeg sendte meldinga og bare ventet på svar, bare gråter og gråter, har ingen matlyst og alt ser helt svart ut, kommer meg ikke ut fra senga en gang.. Jeg elsker han så mye, men er så redd jeg har mistet han helt pga meningsløse krangler
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Er det noe jeg kangjøre for å redde dette? Har så lyst til å vise han hvor mye jeg elsker han og hvor bra kjæreste jeg kan være for han. Håper noen kanhjelpe meg litt på vei...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Så slutt å krangle om meningsløse ting. Anonym poster: 33833771a26625f03ef3fb3938dee77d 3
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Ja det er planen, men vet ikke om han er villig til å gi det en sjanse til.. Vi er forresten forlovet vi har det så perfekt sammen når vi ikke krangler.. Jeg vet han elsker meg også, men virker som han ikke har noe håp igjen for oss
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Forlovet etter 8mnd? Hvor gamle er dere? Anonym poster: 3d0eac60c26cf8dc0bc75444da59d202 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 nytter svært lite å bare si man skal ordne opp i ting. det krever faktisk en hel del fra dere begge. dere må faktisk finne "oppskrften" og ikke bare forvente at det går over av seg selv. det er slitsomt for dere må hele tiden være bevisst på kommunikasjonen og bryte ut av gamle mønstre. og slike mønstre snur ikke i løpet av en uke. dere kommer til å prøve og feile. det tar tid så spørsmålet er om dere gidder eller orker å holde ut
våren14 Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Krangler er uansett ikke meningsløse. De er til for å advare om at dere uansett ikke respekterer hverandre nok når dere er uenige om noe, og at dere heller ikke er spesielt gode på å kommunisere uten å snakke stygt til hverandre og såre hverandre. Det er hint om at det finnes andre der ute du passer bedre sammen med La han være, la det bli slutt, så finner du en der du har det kjempebra hele tiden i stedet. Det går nemlig an. Diskusjoner kan det være mange av i et forhold (og de kan være veldig meningsfylte!), men direkte krangling synes jeg er et dårlig tegn... 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Krangler er uansett ikke meningsløse. De er til for å advare om at dere uansett ikke respekterer hverandre nok når dere er uenige om noe, og at dere heller ikke er spesielt gode på å kommunisere uten å snakke stygt til hverandre og såre hverandre. Det er hint om at det finnes andre der ute du passer bedre sammen med La han være, la det bli slutt, så finner du en der du har det kjempebra hele tiden i stedet. Det går nemlig an. Diskusjoner kan det være mange av i et forhold (og de kan være veldig meningsfylte!), men direkte krangling synes jeg er et dårlig tegn... Du er ganske naiv om du tror noen har det bra hele tiden år etter år.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #9 Skrevet 4. mars 2013 Krangler er uansett ikke meningsløse. De er til for å advare om at dere uansett ikke respekterer hverandre nok når dere er uenige om noe, og at dere heller ikke er spesielt gode på å kommunisere uten å snakke stygt til hverandre og såre hverandre. Det er hint om at det finnes andre der ute du passer bedre sammen med La han være, la det bli slutt, så finner du en der du har det kjempebra hele tiden i stedet. Det går nemlig an. Diskusjoner kan det være mange av i et forhold (og de kan være veldig meningsfylte!), men direkte krangling synes jeg er et dårlig tegn... Alt for lettvint sagt. Krangel kan like gjerne være at den ene ikke har selvinnsikt og går over grensa, og den andre må beskytte seg - og omtrent rope desperat for å nå igjennom. Anonym poster: b315c6bb2ca7082e55603ce3c00ad67b 1
Gjest Dizzie.o_0 Skrevet 4. mars 2013 #10 Skrevet 4. mars 2013 Tror du skal tenke over et par ting. 1. Så mange krangler etter 8mnd? Alle har det bra når det er bra - til og med damer/menn som blir slått flere ganger i mnd sier sånt som "Jammen, vi er så perfekte og har det så bra, når alt er bra!". Vel, så klart, men er det verdt det? 2. Han/dere kuttet kontakt over det du selv kaller en meningsløs krangel over sms. Kjenn på den følelsen du har nå, og finn ut om du synes det er verdt det å mest sannsynlig ha denne 3 ganger til før det er "slutt på ordentlig" om dere velger å pushe dette videre. 3. Du sier du vil "vise hvor god kjæreste du kan være for ham", er det ikke noe ansvar på ham da? Og burde det ikke være sånn at han synes du er fantastisk slik du er og derfor forteller deg hvor fantastisk du er? Jeg ville rådet deg til å la det være, jeg da.. Og finne deg en du kan diskutere med uten at det blir stygt. For det går jo an det også. Personlig blir jeg litt skremt at ordene "elsker" og "forlovet" er nevnt i et forhold på 8mnd, Men det er vel smak og behag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå