Gjest ts Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Huff, nå skal jeg være brutalt ærlig.. kjenner jeg kvir meg.. Håper på gode svar.. Jeg er ei jente på 25 som har vært samboer i ca 6 mnd. Jeg flyttet inn til ham, i huset han bygde med sin eks. Eksen er rasende, hun har truet meg, slått meg på byen, og laget et helsikke da hun fant ut om oss.. Det ble slutt 3 mnd før han møtte meg. Jeg har funnet bilder, brev, sexleker osv i huset etter at jeg flyttet inn. Han ryddet det bort når jeg nevnte det. Han har kalt med eksens navn 3 ganger etter at jeg møtte ham, og det har såret utrolig mye, fordi hun har vært helt forferdelig mot meg, og jeg hater det mennesket. Hun har laget et helvete for oss i snart ett år, og selv om vi blokkerer, skifter lås (hun låste seg inn i begynnelsen) og unngår henne, finner hun måter å plage på.. Den siste tiden har det blitt for mye for meg, og jeg har rett og slett blitt rasende på samboeren min. Jeg betaler kun maten når jeg bor her, men jeg sier ofte at jeg HATER huset hans, jeg smeller med dører, jeg kaster ting når vi krangler.. Jeg greier ikke se hvor heldig jeg er som bor her "gratis" med mannen jeg elsker over alt. Vi krangler mye for tiden, og jeg blir så rasende at jeg blacker ut.. Jeg vet ikke hva jeg sier, jeg kaster ting, og det klikker bare helt for meg. Jeg er redd meg selv. Har bestilt legetime nå. Jeg greier ikke tenke klart, greier ikke se hvor heldig jeg er når det er slikt. Jeg elsker mannen over alt på jord, vi skal gifte oss om to år, og vi har det perfekt sammen. Men når kranglene kommer,greier jeg ikke å tenke. Nå har det blitt så mye at jeg bor hos en venninne denne uken, fordi jeg ser hvordan jeg sårer mannen med å være så stygg under kranglene. Det er ikke hans feil at det blir sånn, jeg er mye stresset pga studier, men det er han det går utover.. Noen som har råd til meg? Jeg er redd jeg ikke ser hva jeg har før det er for seint.. Jeg føler jeg ikke er bra for han. Jeg er liksom ikke tilstede i hodet mitt når jeg klikker... Håper på mange svar, jeg er så fortvilet
Gjest GTH Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Huff, nå skal jeg være brutalt ærlig.. kjenner jeg kvir meg.. Håper på gode svar.. Jeg er ei jente på 25 som har vært samboer i ca 6 mnd. Jeg flyttet inn til ham, i huset han bygde med sin eks. Eksen er rasende, hun har truet meg, slått meg på byen, og laget et helsikke da hun fant ut om oss.. Det ble slutt 3 mnd før han møtte meg. Jeg har funnet bilder, brev, sexleker osv i huset etter at jeg flyttet inn. Han ryddet det bort når jeg nevnte det. Han har kalt med eksens navn 3 ganger etter at jeg møtte ham, og det har såret utrolig mye, fordi hun har vært helt forferdelig mot meg, og jeg hater det mennesket. Hun har laget et helvete for oss i snart ett år, og selv om vi blokkerer, skifter lås (hun låste seg inn i begynnelsen) og unngår henne, finner hun måter å plage på.. Den siste tiden har det blitt for mye for meg, og jeg har rett og slett blitt rasende på samboeren min. Jeg betaler kun maten når jeg bor her, men jeg sier ofte at jeg HATER huset hans, jeg smeller med dører, jeg kaster ting når vi krangler.. Jeg greier ikke se hvor heldig jeg er som bor her "gratis" med mannen jeg elsker over alt. Vi krangler mye for tiden, og jeg blir så rasende at jeg blacker ut.. Jeg vet ikke hva jeg sier, jeg kaster ting, og det klikker bare helt for meg. Jeg er redd meg selv. Har bestilt legetime nå. Jeg greier ikke tenke klart, greier ikke se hvor heldig jeg er når det er slikt. Jeg elsker mannen over alt på jord, vi skal gifte oss om to år, og vi har det perfekt sammen. Men når kranglene kommer,greier jeg ikke å tenke. Nå har det blitt så mye at jeg bor hos en venninne denne uken, fordi jeg ser hvordan jeg sårer mannen med å være så stygg under kranglene. Det er ikke hans feil at det blir sånn, jeg er mye stresset pga studier, men det er han det går utover.. Noen som har råd til meg? Jeg er redd jeg ikke ser hva jeg har før det er for seint.. Jeg føler jeg ikke er bra for han. Jeg er liksom ikke tilstede i hodet mitt når jeg klikker... Håper på mange svar, jeg er så fortvilet Klem til deg! Jeg blir også sånn.. Følger denne tråden for muligheten for tips..
Gjest HeleneMR Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Ikke for å være stygg, men se på denne lenken http://no.wikipedia....Hypoman_episode KAnskje det kan være noe i dette? Det virker som du er veldig opp og ned..
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Virker som at huset og alle minnene i det gjør at det blir vanskelig for dere å komme videre. Er det uaktuelt å dele og finne et annet sted å bo? En ny start uten alt som minner deg om denne eksen? Håper du får hjelp hos lege, for det høres ut som at dette blir for mye for deg å takle alene.. Lykke til! Anonym poster: 4ad31cc701f82f30a3f9a47057d83962
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Virker som at huset og alle minnene i det gjør at det blir vanskelig for dere å komme videre. Er det uaktuelt å dele og finne et annet sted å bo? En ny start uten alt som minner deg om denne eksen? Håper du får hjelp hos lege, for det høres ut som at dette blir for mye for deg å takle alene.. Lykke til! Anonym poster: 4ad31cc701f82f30a3f9a47057d83962 Uaktuelt å selge skulle det stå Anonym poster: 4ad31cc701f82f30a3f9a47057d83962
Gjest ts Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Virker som at huset og alle minnene i det gjør at det blir vanskelig for dere å komme videre. Er det uaktuelt å dele og finne et annet sted å bo? En ny start uten alt som minner deg om denne eksen? Håper du får hjelp hos lege, for det høres ut som at dette blir for mye for deg å takle alene.. Lykke til! Anonym poster: 4ad31cc701f82f30a3f9a47057d83962 Takk for svar! Vi kan ikke flytte før i Juli pga studier osv.. Hva kan legen gjøre? Jeg har bestilt time, men jeg gruer meg.. Jeg føler jeg blir gal ts
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Takk for svar! Vi kan ikke flytte før i Juli pga studier osv.. Hva kan legen gjøre? Jeg har bestilt time, men jeg gruer meg.. Jeg føler jeg blir gal ts Lege kan henvise til psykolog hvis det kan hjelpe. Evt kan dere jo bestille tid hos familievernkontoret og sammen få noen råd om hvordan dere kan løse flokene. Høres ut som at du har kommet inn i en destruktiv måte å håndtere konflikter på. Anonym poster: 4ad31cc701f82f30a3f9a47057d83962
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor har du flyttet inn allerede? Dere har vært sammen i seks måneder, det ble slutt bare noen måneder før det igjen, hun takler det tydeligvis dårlig og huset er stappfullt av gamle minner som gjør det vanskelig for deg. Mulig jeg tar feil, men hadde det ikke vært like greit for alles skyld å vente litt med å flytte sammen? Ikke at det er så lett å reversere nå, da, men jeg tror kanskje det hadde gått greiere for dere om dere hadde tatt det piano og vært bare kjærester en stund...? Anonym poster: b6bb694e1f7b32a7037d6ed35a4ded14
Gjest ts Skrevet 4. mars 2013 #9 Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor har du flyttet inn allerede? Dere har vært sammen i seks måneder, det ble slutt bare noen måneder før det igjen, hun takler det tydeligvis dårlig og huset er stappfullt av gamle minner som gjør det vanskelig for deg. Mulig jeg tar feil, men hadde det ikke vært like greit for alles skyld å vente litt med å flytte sammen? Ikke at det er så lett å reversere nå, da, men jeg tror kanskje det hadde gått greiere for dere om dere hadde tatt det piano og vært bare kjærester en stund...? Anonym poster: b6bb694e1f7b32a7037d6ed35a4ded14 Vi har vært sammen i over 1 år.. Beklager hvis HI var litt rotete.. ts
Gjest anonym Skrevet 4. mars 2013 #11 Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor har du flyttet inn allerede? Dere har vært sammen i seks måneder, det ble slutt bare noen måneder før det igjen, hun takler det tydeligvis dårlig og huset er stappfullt av gamle minner som gjør det vanskelig for deg. Mulig jeg tar feil, men hadde det ikke vært like greit for alles skyld å vente litt med å flytte sammen? Ikke at det er så lett å reversere nå, da, men jeg tror kanskje det hadde gått greiere for dere om dere hadde tatt det piano og vært bare kjærester en stund...? Anonym poster: b6bb694e1f7b32a7037d6ed35a4ded14 Jeg er enig! Hvorfor hopper folk på ny kjæreste og t.o.m flytter sammen med en gang man er bryter ut av et forhold? Jeg hadde aldri klart det! Sannsynligheten er stor for at personen ikjke er helt ferdig med eksen, de fleste trenger tid på å fordøye et forhold selv om det endte med brudd! Du møtte han bare noen mnd etter eksen, det er jo INGENTING!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå