AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Jeg trenger noen tips! Er ganske smal i kroppen, med unntak av hofter og rumpe, som er veldig mye bredere og større enn resten…. Jeg er veltrent og trener mye, så dette er nok rett og slett noe jeg bare må leve med – er jo en smule vanskelig å trene vekk brede hofter uansett (-: Jeg jobber med kontorarbeid, og går en del i jeans med bluser/skjorter med tynne jakker utenpå, men hoftene mine er jo så ultrabrede.. Hvordan bør jeg kle meg for å tone de ned litt? Jeg kan nevne at jeg ikke liker å gå i høye sko/støvletter og veldig freshe farger, ut over det er jeg villig til å prøve alle tips for og få ”skjult” hofteområdet mitt litt! Jeg er 164 cm. høy. Anonym poster: 35f66850c021c5bc45dba715cec2c7db
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Skulderputer vil balansere kroppen litt. Anonym poster: d429538284c9938136d8380d241069a9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Jeg trenger noen tips! Er ganske smal i kroppen, med unntak av hofter og rumpe, som er veldig mye bredere og større enn resten…. Jeg er veltrent og trener mye, så dette er nok rett og slett noe jeg bare må leve med – er jo en smule vanskelig å trene vekk brede hofter uansett (-: Jeg jobber med kontorarbeid, og går en del i jeans med bluser/skjorter med tynne jakker utenpå, men hoftene mine er jo så ultrabrede.. Hvordan bør jeg kle meg for å tone de ned litt? Jeg kan nevne at jeg ikke liker å gå i høye sko/støvletter og veldig freshe farger, ut over det er jeg villig til å prøve alle tips for og få ”skjult” hofteområdet mitt litt! Jeg er 164 cm. høy. Anonym poster: 35f66850c021c5bc45dba715cec2c7db Skikkelig brede hofter og stor rumpe er jo kjempefint da,og veldig sexy!! Anonym poster: 2ea05690861a7561f7118c5d98593a85
Elanore Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Klassiske er jo mørkere underdeler og lysere topper. Eventuelt kan du bruke mønstre, skulderputer, tilbehør og lignende for å utbalansere det hele litt. Ellers håper jeg du kan innfinne deg med at formene dine er kommet for å bli! Bare se på Candice Swanepoel - hun har former og er en av de mest ettertraktede modellene som er der ute disse dager! Har rimelig svære hofter selv, og har hatt komplekser for dem hele livet, men nå i det siste har jeg begynt å innfinne meg med det. Det blir så mye lettere når man innser at mange menn elsker nettopp dette!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Du er nødt til å fremheve midjen din. Har du noe som går rett ned vil det bare se ut som du er enda større i magen. Så egentlig bør alt du har på deg på overkroppen ha innsving. Styr unna rette gensere, cardigans, blazers osv. og pass på at det er figursydd. Anonym poster: 7229202d0ab3daa3cd560e7999eede9c
sara-ellis Skrevet 6. mars 2013 #8 Skrevet 6. mars 2013 Sjekk ut hedda.blogg.no, hun har kjempefine lår og rumpe!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #9 Skrevet 6. mars 2013 Skjørt! Helst de med litt høyt liv så du fremhever den smale midjen din. Tror jeg har veldig lik kropp som deg og jeg går ofte med høye, smale skjørt med en skjorte oppi. Anonym poster: 0b82cd37125077b4c43ff8dc835c7d77
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2013 #10 Skrevet 6. mars 2013 Klassiske er jo mørkere underdeler og lysere topper. Eventuelt kan du bruke mønstre, skulderputer, tilbehør og lignende for å utbalansere det hele litt. Ellers håper jeg du kan innfinne deg med at formene dine er kommet for å bli! Bare se på Candice Swanepoel - hun har former og er en av de mest ettertraktede modellene som er der ute disse dager! Har rimelig svære hofter selv, og har hatt komplekser for dem hele livet, men nå i det siste har jeg begynt å innfinne meg med det. Det blir så mye lettere når man innser at mange menn elsker nettopp dette! Den modellen hadde ikke brede hofter! For en vits. 1
lashara Skrevet 6. mars 2013 #11 Skrevet 6. mars 2013 brede hofter kan være kjempe pent det!!! Bare se på kroppen til Kim Kardeshian!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå